Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring mee. Maar als jij er graag heen wil waarom ga je dan niet een keer kijken om te zien of het je bevalt....."
"Liever 0.8 dat het goede is dan 1 met 0.2 zooi der bij in mja dat zal wel voor zich spreken he wie gaat er nou SOS met zooi door zijn hale?....."
"Speed stinkt dus als dat er doorheen zit dan ruik je het wel dacht ik zo"
"Mijn ogen vallen wel mee opzich maar of ik nou 1 of 10 lijntjes neem slapen doek nie zo snel. met blowe zie je het na 1 trekkie al aan mijn ogen......"
"Dat is alweer heel anders dan wanneer je bij een onbeknde haald...."
"Je moet het natuurlijk zelf weten maar vind je het niet zonde? Het effect zal veel korter zijn dan wanneer je het verdeelt....."
"40 gram lijkt mij wel wat overdrijven mjah ff ontopic... Dat jij nu nog van je hoofd heb lijkt mij niet echt van die sos dan zou der best wel wat rommel door hebbe gezete namelijk....."
"Ik denk dat je dit alleen gaat zien als je veel gebruikt zo af en toe valt het wel mee dacht ik zo"
"een 'halve' gram is meestal 0.4 dus 4 lijntjes moet wel lukke lijkt me zo"
"@ thijsiepee Volgende keer kan je beter even versprijden over een spiegel ofzo en dan gewoon even een warme lampe er boven op daar komt genoeg warmte af t is beter dan het na koke van de Dealer zelf nog eens te late koken"