Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnatsneus????

Snatsneus????

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou het kunne dat je een dikkere neus krijgt door te snatsen, of misschien zelf een dunnere of is dit gewoon allemaal klinkklare onzin?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
het is wat je er zelf van maakt. ik heb bij mezelf gemerkt dat ik een dunnere neus heb gekregen, maar dat is waarschijnlijk omdat ik al op men neus aan het letten was, of ik gevolgen van snuiven kon zien :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bredere neusgaten ook wel.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn neus is wel van vorm veranderd. Dat komt omdat het bot dat erin zit, kapot/weg is.
Hij staat een beetje scheef, bij het puntje van m´n neus zijn de voorkanten van m´n neusgaten ingevallen, en naar boven toe klopt het ook niet helemaal meer, omdat daar bot weg is. Dat laatste zie je als er licht opvalt, ik krijg er weleens opmerkingen over van medesnuivers.
Maar andere mensen zien het niet.
Als ik het hier zo neerpen, lijkt het of ik een Michael Jackson-neusje heb overgehouden, maar zo ist ook weer niet. Kleine veranderingen die ik zelf weet. En zoals al gezegd, medesnuivers soms opmerken.
En ruiken kan ik er ook bijna niet meer mee, maar dat is weleens handig..

Of je neus ook dikker kan worden, hm denk het niet. Tenzij de boel poreus opgezet is ofzo, als dat kan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoelang snuif jij al lana?
kan ik bereken hoeveel tijd ik nog heb :mrgreen: :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Bredere neusgaten ook wel.
Klik om te vergroten...

Hihi wat gebruik jij voor snuifbuizen dan? :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar het is precies zo, vrienden van mij zeggen ookdat ze dat hebben :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Hoelang snuif jij al lana?
kan ik bereken hoeveel tijd ik nog heb :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Van m´n 12e/13e tot mijn 19e/20e dagelijks gedaan.
Sinds mijn 20e (moeder geworden), paar keer klein terugvalletje gehad en nu heel sporadisch nog.
Dus mijn top is al voorbij. :grin:
Aan de voorkant van m´n neusgaten vaak van die rotpijntjes gehad, ontstekinkjes ofzo weet ik veel. Puntje van je neus en als je er dan tegenaan stootte per ongeluk, ging je kapot. En dat dan nog lekker vinden ook. :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
BTW: niet van cocaine, maar van speed. Ik zie net dat dit bij het coke-topic staat. Cocaine gaat het niet zo vlotjes van denk.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ook niet echt
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
ow is dat zo?
Ik heb dat tegewoordig ook wel vaak, die ontstekingen al doe ik het alleen in de weekend, buiten deze afgelopen week dan, meermaals per dag maarja ik moest ineens trug om 7 uur opstaan en ik stond altijd op om 3 uur smiddag's, om 4 uur ging ik pitte :flushed:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog geen veranderingen gemerkt. :)
R
RintintinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat de vorm van de neus niet echt zal veranderen , het is wel zo ( in mijn geval ) gezicht toch wat gaat invallen door het gebruiken en dat daarom lijkt of de contouren van je neus scherper zijn.
De uitdrukking 'strak staan" bestaat niet voor niets en volgens mij heeft dat gezegde betrekking op de spiertjes in je gezicht . ik denk dat als je vaak "strak staat" je er uiteindelijk niet mooier van wordt .
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Ik ook niet echt
Klik om te vergroten...
Snuif jij dan? :P
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat je dit alleen gaat zien als je veel gebruikt zo af en toe valt het wel mee dacht ik zo
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wondjes/ontstekingkjes in m'n neus ook altijd last van.
Vaak als ik 3 weken niet heb gesnoven pas heel erg en als ik gewoon geen rust neem minder last van.

Maar verder geen verandering. Neusbotje wegsnuiven, moet je toch groot gebruiker voor zijn, lijkt me.
s
snats4lifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb dat wel
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#18
snats4life zei:
ik heb dat wel
Klik om te vergroten...
je bedoeld geen neusbodje? :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."