Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProbleempje!

Probleempje!

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
t
thijsiepeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister wat opgehaald

alleen die jongen zei dat het nog nat was

alleen zo had ik het nog nooit eerder meegekregen

dus hij zei even op pannetje leggen vuurtje eronder en klaar

nou heb ik dat gedaan alleen heb ik de coke wel even laten koken

toen werden het allemaal kristallen zeg maar
dat weer versneden nu zijn het allemaal kleine brokjes..

nog niet in poedervorm
en het wil ook niet echt in poedervorm vervormen
en weet ook niet of ik nog wel 5 gram heb overgehouden
iemand hier tips over???

of wat ik moet doen
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je het niet had moeten laten koken, maar heel ff verwarmen. Alleen ff het vocht eruit halen zeg maar.
Ik denk dat er geen 5 gram meer over is, maar er wel een deeltje in rook opgegaan is. Dat verwacht ik.
Wat je er nou mee moet doen, zou k niet weten. Raar dat het niet meer in poedervorm te hakken is.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat gaat heus wel. Je bankkaart erop drukken en wrijven, het wordt wel weer poeder dan hoor.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat zou k ook denken ja..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom pilletjes fijnmalen?
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me ook... of door een molentje proberen te halen als dat nog lukt...
p
popiejopieLid
01-01-2024, 00:00
#8
neem twee lepels en doe de korreltjes ertussen. Goed aandrukken en beetje "malen".
Ik doe dit ook als ik pilletjes fijn moet malen. Werkt perfect!
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#9
om te ssniuven of te roken denk ik.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
snuiven is echt té goor, dat doe je maar 1 keer en nooit meer de meeste dan....

xtc roken is echt slecht voor je longen en heeft geloof ik 0,0 effect :rolleyes:

ik denk eerder dat hij de fijngemalen pil door een drankje gooit en opdrinkt :wink:
l
labrujaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
stuikerken zei:
Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik pas echt verspilling.
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
stuikerken zei:
Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik pas echt verspilling.
Klik om te vergroten...
Waarom als je hem eerst afmaakt zodat je hem kan roken en je chineesd hem dan heb je er toch veel meer genot af als dat je hem snuift?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neej. Gewoon de geur die in je neus hangt, de voldoening na een lijn. Das toch zalig?
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#15
labruja zei:
Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!
Klik om te vergroten...
fijn voor je dat eraf bent, maar ik vind dat er ook een andere kant aan zit. Ik ken zelf mensen (vrienden van mij) die gebruiken maar 1 keer in de 1 a 2 maanden. Dus zover ik weet heb je ook een groep recreatieve gebruikers die niet verder zullen gaan dan alleen recreatief gebruiken.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Offtopic;

Lekker boeiend GewoonVOL.
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@ thijsiepee

Volgende keer kan je beter even versprijden over een spiegel ofzo en dan gewoon even een warme lampe er boven op daar komt genoeg warmte af t is beter dan het na koke van de Dealer zelf nog eens te late koken :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#18
Offtopic;


Kenker, ze gebruiken die foeilelijke chineze sigs ook al op DF.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."