#1
Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
stuikerken zei:Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
Waarom als je hem eerst afmaakt zodat je hem kan roken en je chineesd hem dan heb je er toch veel meer genot af als dat je hem snuift?Lana zei:stuikerken zei:Maak de coke gwn klaar om te chinezen, is veel beter.
Dat vind ik pas echt verspilling.
fijn voor je dat eraf bent, maar ik vind dat er ook een andere kant aan zit. Ik ken zelf mensen (vrienden van mij) die gebruiken maar 1 keer in de 1 a 2 maanden. Dus zover ik weet heb je ook een groep recreatieve gebruikers die niet verder zullen gaan dan alleen recreatief gebruiken.labruja zei:Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi!


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."