#1
Ik wil graag naar zo'n praatgroep, gaat ook van de Jellinek uit.
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
elgeoffio zei:Elk weekend zijn we met onze vrienden een praatgroep.
Dan roken we sos en lullen de hele avond door![]()
Fun hoor zo'n praatgroep![]()

HAHAHA... not!elgeoffio zei:Elk weekend zijn we met onze vrienden een praatgroep.
Dan roken we sos en lullen de hele avond door![]()
Fun hoor zo'n praatgroep![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."