Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt een paar wilde paarden die je even wilt laten slapen zodat ze kunnen relaxen?"
"Wat bedoel je precies met derealisatie?"
"Haha de dag na keta voel ik me nooit mezelf, alles voelt raar en nieuw en alles heeft een beetje een depressief randje, tenminste bij mij dan, heel somber enzo, het lijkt net alsof de wereld een paar jaar verder is gegaan in de tussentijd, ik voel me dan totaal vervreemd enzo."
"Een Tyrannosaurus-Rex."
"Thuis chill met een lekker muziekje erbij"
"Geen idee welke ik tot nu toe in mn neus heb gehad, denk S. S all the way baby!"
"Persoonlijk vind ik de drip fucking smerig, cola helpt er echt heel erg tegen, dus kan je niet tegen de drip, drink cola! En muziek, ja rustige muziek.. The Beatles, Eddie Vedder etc, gewoon niet-chaotische muziek"
"Haha sick!"
"Re: Extreme close up .... the ketamine structure. Mooie foto, mooi spul."
"Because waaaaking up withouuuuut you is like drinking from an empty cup"