#1
Ik heb volgensmij ook ooit een overdosering gehad.....
Verschrikkelijk gekotst, en steeds warm en koud.... Ging na een paar uur vanzelf weer over gelukkig.
Verschrikkelijk gekotst, en steeds warm en koud.... Ging na een paar uur vanzelf weer over gelukkig.

