Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdenk overdosis hulp nodig !

denk overdosis hulp nodig !

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb volgensmij ook ooit een overdosering gehad.....
Verschrikkelijk gekotst, en steeds warm en koud.... Ging na een paar uur vanzelf weer over gelukkig.
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#2
antw aub
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry maar begrijp ik nou goed dat je sinds 21 november bezig bent? Ja das niezow gek dan heh dat je lichaam dr nu genoeg van heeft.
Wat je nu nog in huis hebt lekker door de plee spoelen, zorgen dat je vitamines binnenkrijgt en rust,heel,veel,rrrrrrust
T klinkt vrij ernstig dus haal iemand in huis die je naar de ehbo kan brengen als 't aanhoud/erger wordt.

succes!
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#4
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga rustig in je bed liggen, probeer wat te eten en drink vooral veel water. Je lichaam en je hoofd hebben waarschijnlijk rust nodig.
V
VodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Invasion zei:
nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn pff wat kan ik nu doen best? hb ook last ok van pijn zo aan ruggegraat,, vlt echt ni fijn aan ,, verplicht bijhale van iemand?

zeker gwn bed ligge en oogjes toedoen,,?
Klik om te vergroten...


Is niet verplicht nee, iemand er bij halen.
Maar in jouw toestand zou het wel eens verstandig kunnen zijn.
Verder wat iedereen zei, rust, vitamines ect.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Invasion zei:
- zit er al onder spee,, van 21 nov wel met slaap en eetn

- kden van nu op zaterdag +5gr ofzoo

- dan ook nog paar gr die week

- nja kheb in week echt ni zovel gebruikt echt 1lijn
Klik om te vergroten...

:confused:

Maargoed,Weltrusten kerel,komt goed :stoned:
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#8
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies
89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober
V
VodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Invasion zei:
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies
89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober
Klik om te vergroten...


niet zo veel nadenken, gewoon eventueel iemand bellen en dan rustig gaan liggen.
V
VodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Invasion zei:
kan er iets erg gebeure
ja/nee bij ja haalk iemand bij mij ik pak dt spul nver nog fuck
Klik om te vergroten...


Ik ben geen dokter, maar gezien je situatie zou ik ja zeggen.
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#11
kan er iets erg gebeure
ja/nee bij ja haalk iemand bij mij ik pak dt spul nver nog fuck
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat kunnen wij niet zeggen, wij zijn geen doctoren.
En goedzo dat je t nooit meer gaat gebruiken, want blijkbaar kan je t niet aan. :wave:
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#13
aub gemiddeld wa je dnkt op alles wak zeg
kleg ffe me neer ,
I
InvasionLid
01-01-2024, 00:00
#14
even ogen toe gedaan en neergeligt nu voelk me nog viezer dank voor hulp zal slapen
rusten , veel vitamiene en drinke water
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan sowieso geen kwaad heh :wink:

En als ik in jou situatie zat zou ik het meer dan fijn vinden als er iemand bij me was om een beetje op me te letten,gerust te stellen, af te leiden..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
En hoe is het afgelopen?
Aan de verschijnselen te lezen geen echte overdosis, maar meer een paniekaanval o.i.d.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou een arts bellen als ik jou was.

Er is geen goede reden om het niet te doen, ik snap wel dat je geen zin hebt in een arts die jou een preek komt geven over je drugs gebruik enzo, maar daar moet je je echt niet door laten tegenhouden.

Die arts kan belangrijk zijn voor jou lichamelijke gezondheid, en ook heel belangrijk, jij zal je een stuk geruster voelen wanneer je weet dat je in professionele handen bent, en daarmee is hij ook heel belangrijk voor je mentale gezondheid.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je hart zoo traag gaat is het niet gezond, dan moet je altijd een doktoortje bellen

een hoge hartslag is juist gezond
maar van pep een hartslag van 39?? ziek. ik zou dan ook gaan paniekeren omdat ik dan denk dat ie er mee op gaat houden
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Invasion zei:
maandag dinsdag veel gedaan woensdag donderdag niet 1tje zo iet vrijdag avond veel zater veel zondag veel maandag mindr vandaag ok wel teveel de last van draaie en pijn/steke alsk zit negere gwn bedje in gaan dus dan die dagen daarvoor ni meegeteld wel al zwr gewicht verlies
89kg naar 52 kg sinds midde sept denk of oktober
Klik om te vergroten...
Gast, dat is echt ziek :kots:
Je moet onmiddellijk stoppen, als je niet wilt dat je hart het begeeft.
Wat er namelijk gebeurt bij zo'n achterlijke gewichtsafname, is dat niet alleen de vetten
opbranden, maar ook je spierweefsel wordt afgebroken. Als je nagaat dat je hart een spier is,
ben je hopelijk nog net in staat te beseffen dat je zeer ernstige hartfalen aan
zulk speedgebruik over kunt houden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zal ie nog leven?? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."