Dat is eigenlijk écht ziek.
Ik snap mensen soms niet![:angry:]()
Ik snap mensen soms niet
Idd je bent echt ziek als je dt doet, waarom zou je anders pep met glassplinters mengenSublimo zei:Ja, je moet er serieus gek voor zijn in je hoofd. Glas bij de pep doen...
Drientje zei:En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.
Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.
Marla Singer zei:denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.Sublimo zei:Marla Singer zei:denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
Drientje zei:Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.Sublimo zei:Marla Singer zei:denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
Immo zei:Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."