Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGlas in m'n pep hoe zuiveren?

Glas in m'n pep hoe zuiveren?

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
Dat is eigenlijk écht ziek.

Ik snap mensen soms niet :angry:
D
DrientjeLid
Breng het naar een testservice (is gratis) en laat het testen. Als er werkelijk glas in zit zal daar een landelijke melding van gemaakt worden.

En als het zo is en je hebt nu glas binnen dan denk ik niet dat er iets ernstigs aan de hand is. Glas ter grootte van een suiker korrel zal je ingewanden niet beschadigen. In je maag en darmen zit een beschermend laagje wat ervoor zorgt dat kleine beschadigingen van bijvoorbeeld stukjes van je eten gewoon weer keurig genezen. En in je lichaam genees alles 10 x zo snel als buiten je lichaam.

[youtube]-BweenvCfC4[/youtube]
T
TripperLid
Andrew zei:
Speed met glas HAHAHA
Klik om te vergroten...

Ik zie er de humor niet van in.. :confused:
D
DrientjeLid
Pep lost op in water, glas niet. Simpele test of er glas in zit.
A
ArizonaLid
Sublimo zei:
Ja, je moet er serieus gek voor zijn in je hoofd. Glas bij de pep doen...
Klik om te vergroten...
Idd je bent echt ziek als je dt doet, waarom zou je anders pep met glassplinters mengen :confused:
D
DrientjeLid
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?
M
Miss KittinLid
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
S
SublimoLid
Drientje zei:
En je bent een waardeloze stamper. Glas kun je tot poeder vermalen.

Maar ik denk niet dat het glas is, misschien is het zout of suiker om het meer gewicht te geven. Zout is ook een hard en scherp kristal dat gaatjes maakt in plastic. Los het op en kijk of er splinters in zitten.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Klik om te vergroten...

Wat ik gisteren gedaan had met een beetje pep is in een koffiefilter gesmeerd, daar nog filter onder en een zok om een glas heen en daar wat heet water door laten druppen. dat vocht vervolgens met wat melk naar binnen gewerkt.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het al door een koffiefilter gedaan, dus in feite zou hij het toch al moeten gezien hebben ?
W
WinehouseLid
Weg ermee glas mot je nie hebbe
S
SublimoLid
Marla Singer zei:
denk eerder dat het door de chemicalien komt dat er gaatjes in je zakje zitten...
Klik om te vergroten...

Welke specifiek dan ? Want amfetamine is toch niet zo agressief ?
D
DrientjeLid
Sublimo zei:
Marla Singer zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.
S
SublimoLid
Drientje zei:
Sublimo zei:
Marla Singer zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
Als het gewassen is met Aceton en niet goed verdampt dan kan de Aceton je zakje opeten.
Klik om te vergroten...

Dankje :grin:

Dus dat zal het dan wel zijn. Want anders had hij al glas moeten zien liggen in zijn koffiefilter.
L
LiesetteLid
bel misdaad anoniem en geef hem aan .... vertel dat hij een vuurwapen had en een kg glaspep.
I
ImmoLid
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.
O
Oom KlaasLid
of 't waren stukjes meth :openmouth:
S
SublimoLid
Oom Klaas zei:
of 't waren stukjes meth :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat had hij wel gemerkt :wink:
k
kunlanLid
Ik stel voor dat je even gaat minderen met gebruik, je verhaal klinkt behoorlijk paranoïde.

Het aantal keren dat goeie S door sealtjes is heengevreten bij mij kan ik al niet meer tellen, en de kans dat iemand de moeite zou doen glas er door te malen is vrij nihil gezien er wel duizenden betere trieste versnijdingsmiddelen verkrijgbaar zijn.

Breng het binnen in een testcentra en aanschouw hoe overmatig gebruik met je kan sollen.

Grzz :wink:
S
SublimoLid
Immo zei:
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand glas in zou doen.
Klik om te vergroten...

Nee, in feite natuurlijk niet. Want erg goed voor de klandizie is het natuurlijk niet.
I
IrezzLid
Glas...? In pep...? *rent naar de vriezer*
F
FlameonLid
Via mijn werk ken ik wel iemand die ooit drugs heeft versneden met glassplinters, mdma was dat toen als ik me niet vergis. Die man is aangeklacht en die heb ik toen ook een paar keer een bezoek gebracht in de gevangenis wegens drugsbezicht en mishandeling. Maar goed laat je drugs testen topic starter, voor je iemand de schuld geeft

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."