#1
Ik vind het een freaky idee dat ik gister op Utrecht CS was rond die tijd dat t gebeurde![:confused:]()
Of andersom: mag je volgens jou geen artikelen plaatsen die niet pro-drugs zijn?
En wie heeft het over 'dit soort veel te kort door de bocht stereotyperende reacties'? Volgens mij alleen jij. Ik heb namelijk nergens mijn mening vermeld. Ik publiceer wat feiten. Leuk, of niet leuk.
Blijkbaar dus wel. Misschien niet in jouw vriendenkring. Maar in andere groepen wel. Maar jij mag daar natuurlijk altijd je ogen voor sluiten en drugsgebruik alleen willen associëren met bloemetjes.
Het is je eigen perceptie. Waar heb ik geschreven: 'blijkbaar' ga je mensen doodschieten van cocaïne.' Alleen jij toch? Probeer me niet in een hoekje te plaatsen. Over kortzichtigheid gesproken.Nee het probleem is dat je zelf niet doorhebt hoe je overhaaste generalisaties maakt, met je 'blijkbaar' ga je mensen doodschieten van cocaïne. Tuurlijk mag je risico's vermelden. Daarom schrijf ik direct in bovenstaande reactie dat je agressiever kunt worden van langdurig cocaïnegebruik. Maar dat is wat anders dan iedereen die snuift in verband brengen met moordlustige jihadisten.
Dat is dus blijkbaar heel normaal. Misschien niet in jouw wereld. Maar er gebeuren helaas meer dingen in deze wereld. Dus mijn reactie lijkt me vrij duidelijk. Als jij mij dan vervolgens woorden in de mond gaat schuiven... tja.a onder mensen die drugs snuiven is het heel normaal om acht mensen op klaarlichte dag in een druk stadscentrum neer te schieten..
Blijkbaar dus wel. Misschien niet in jouw vriendenkring. Maar in andere groepen wel.
dus?Ik verzin die parafrase niet hoor.
Ik plaats liever de koude feiten. Die spreken volgens mij voor zich. Isis en andere gevechtsgroepen in Syrië die zich volstoppen met speed. Dat lijkt mij een duidelijk antwoord. Betreffende groepen gebruiken júist drugs om mensen af te maken.@שמש
Je plaatst wel dingen die in de media zijn verschenen die bepaalde zaken suggereren. Misschien is het dan handig om er de volgende keer je eigen mening bij te zetten zodat we daar op kunnen inhaken in plaats van op je post.
Ik plaats liever de koude feiten. Die spreken volgens mij voor zich. Isis en andere gevechtsgroepen in Syrië die zich volstoppen met speed. Dat lijkt mij een duidelijk antwoord. Betreffende groepen gebruiken júist drugs om mensen af te maken.
Haha. Wel, als je dit soort reacties plaatst ga ik je niet meer serieus antwoordenAlle mannen die oorlog voeren hebben kleding aan dus kennelijk word je moordlustig van kleding dragen.
Goed idee. Ga maar wat tijd steken in het lezen over drogredenen en het verschil tussen correlatie en verband.Haha. Wel, als je dit soort reacties plaatst ga ik je niet meer serieus antwoorden![]()
Ga jij je dan inlezen over projecties?Goed idee. Ga maar wat tijd steken in het lezen over drogredenen en het verschil tussen correlatie en verband.
Tip:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
Ga jij je dan inlezen over projecties?
https://frithluton.com/articles/projection/
Hee, waarom voel je je eigenlijk zo persoonlijk aangevallen? Blijf gewoon bij de feiten. Succes verder.
Je weet nog steeds niet wat projectie is hè? Blijf gerust in je carroussel.Daarom vind ik het ook zo gek dat hier op Drugsforum dezelfde retoriek wordt gebruikt. Juist hier zouden we moeten snappen dat je niet automatisch mensen gaat doodschieten als je cocaïne gebruikt.
Je weet nog steeds niet wat projectie is hè? Blijf gerust in je carroussel.
Jammer dat dat er altijd weer bij moet, onlangs de irrelevantie.Ja onder mensen die drugs snuiven is het heel normaal om acht mensen op klaarlichte dag in een druk stadscentrum neer te schieten..
Ja ik ben ook wel benieuwd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."