Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel mooi geschreven! En LSD.. daar ben ik ook zoooo nieuwschierig naar! Ach mijn tijd komt nog wel"
"MetaalKonijn zei: 't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P Klik om te vergroten... Idd.. take care met dit soort acties! Anyway.. veel plezier met het vullen van je caps! Houd je wel van de straat zo n klusje! Whahaha!"
"zommes zei: Anathema zei: Kweenie of er meer mensen zijn die dit ervaren, maar zodra ik een lijn gesnoven heb, wordt ik echt kotsmisselijk.. Vind ik dus erg jammer.. Klik om te vergroten... Ik heb precies hetzelfde met pep die met cafeine versneden is, dus probeer een keer onversneden speed te nemen om te kijken of jij dat ook hebt. Als je dat te scherp vind kan je het ook gewoon met zetmeel versnijden om het wat te verdunnen, daar word je sowieso niet misselijk van. Klik om te vergroten... Oke, thanks..!! Voor de rest is het op zich prima spul. Kheb er uren plezier van.."
"Deranged zei: Klik om te vergroten... Creatieve oplossing.. :P"
"Endymion at Defqon 1 2006.."
"Is totaal geen porem die klapkaken Helaas stond ik zo onlangs ook nogges bij.. hmm.."
"^_^ zei: TechNora zei: Serenity zei: eXeCuze zei: gisteren hadk iemand gezien met 6 pillen en een halve gram mdma op was zijn 2e keer xtc/mdma die kop van hem was gewoon ziek even later toen wij gingen lag hij ook op de grond te schuimbekke xD wat een mongool haha Klik om te vergroten... Ohh jaah grappig. laten we daar eens met z'n allen heel hard om gaan lachen. Klik om te vergroten... Ik hou van lachen, ik ben erbij!! Hahahaha Klik om te vergroten... Leedvermaak Klik om te vergroten... Nou ja face it.. wie ramt er nou zoveel MDMA in zijn mik!? Sorry hoor, maar dan moet ik ook wel even gniffelen als ik dit verhaal zo lees.."
"Ik ongeveer een 1 of 2 pilletjes per 2/3 mnd.. Puur op feesten, dan blijft het ook bijzonder en iets speciaals hebben.."
"flashkop zei: Het blijft ook speciaal als je het 1* per week doet hoor Klik om te vergroten... Haaa.. voor jou misschien wel.."
"Sowieso mag ikje reportjes wel heel graag lezen Technora! Dit is ook weer een super report!!!!"