Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrance Energy Utrecht

Trance Energy Utrecht

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
trance>? bah :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie gaan er naar Trance Energy in Utrecht de 3e maart?

En wat trekken jullie aan?

Ga zelf gewoon in n spijkerbroekje plus shirtje
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga oftwel: naar Projekt, oftwel naar NL, oftewel naar men kamer. :) :wave:
P
Pet$eLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan trance aanhoren maar ga daarvoor niet speciaal naar een evenement.

Eerder techno ofzo :sunglasses:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Topfeest, ik ga zeer binnenkort de kaarten regelen :sunglasses:.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kaartjes al binnen, en wat ik aantrek... uhhh boeiend.. Maar eerst nog even morgen naar Qrime Time :hearteyes: Lekker qnallen

E e e e e eeeee cstasy looooveee YEAH
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij nader inzien.. misschien toch naar TE... wss op de G.
Volgens collega's is dat best te doen. :confused:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trance is :openmouth:


27 januari X-Qlusive - Zany. :smoke: :smoke: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


Stamp stamp stamp!!! Helemaal voll! :hearteyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Trance is :openmouth:


27 januari X-Qlusive - Zany. :smoke: :smoke: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


Stamp stamp stamp!!! Helemaal voll! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hier ben ik het nu mee eens :)
Heerlijk 27 januari weer lekker stampen de hele nacht :grin: heerlijk! :hearteyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Play_bunny zei:
GewoonVOL zei:
Trance is :openmouth:


27 januari X-Qlusive - Zany. :smoke: :smoke: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


Stamp stamp stamp!!! Helemaal voll! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hier ben ik het nu mee eens :)
Heerlijk 27 januari weer lekker stampen de hele nacht :grin: heerlijk! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ajuuu! :grin: Dan ga ik je daar zien. Of heb je nog geen kaartje?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jawel heb een kaartje :grin:
Gelukkig wel!
Dus zie je misschien daar wel :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
trance is ook lekker! Ik hou van alles!!


Maar idd... hardstyle is beter! :hearteyes: (Defqon 1 2007.. jaja!! here i come!!)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Defqon!!! :openmouth: Beter word het snel zomer. :cry:
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#14
GewoonVOL zei:
Defqon!!! :openmouth: Beter word het snel zomer. :cry:
Klik om te vergroten...

Ook zin in ja. Zany is voor mij iets te snel na QT :( Maar ziet er naar uit dat het zekers bruut wordt, veel plezier :beer:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#15
TE

Ik ga naar Trance energy.
Kleding? Pfff, beetje vroeg om daar over na te denken.
Maar okee: makkelijke schoenen en mijn big ass zonnebril, wat ik verder aanheb maakt me niet zoveel uit eigenlijk...
T
TonyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is vanavond!

Heb er ook zeker wel zin in :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: TE

ballie15 zei:
Ik ga naar Trance energy.
Kleding? Pfff, beetje vroeg om daar over na te denken.
Maar okee: makkelijke schoenen en mijn big ass zonnebril, wat ik verder aanheb maakt me niet zoveel uit eigenlijk...
Klik om te vergroten...

Naakt is een optie.


Dan kom ik ook wel. :mrgreen:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ghehehe

Ghehehe, dan ineens wel?
Mag ik wel beenwarmers aan?
Ik heb zo het gevoel dat ik dan vet origineel ben...
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ook kaartje voor TE, wordt mijn 1e grote dancefeest. Ben benieuwd!
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zit in dubio om te gaan, ik vind de muziek eigenlijk een beetje te soft.. maar sfeertje is natuurlijk errug gezellig!! :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."