Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kapotmoe zijn dan, eigenlijk alleen maar willen liggen, maar in m'n hoofd te wakker. Praten voelt niet gezellig, maar zwaar.. En Wetende dat ik het als vlucht neem en dat is eigenlijk never nooit het juiste moment. Dus antwoord op de topic vraag... Niet zoals ik zou willen, niet zoals ik had gehoopt en niet wat ik zou moeten doen nu in deze absurd zware periode van de afgelopen tijd. *zucht* *veegt maar een traan weg* Edit: Ik ben beter opgestaan dan dat ik ging slapen. πΉππΉπΉ"
"Gemberthee zei: Meer! Liefde! Klik om te vergroten... Yes! β€οΈ Make love not bad trips! Of hoe zat het nou? π€π Gemberthee zei: Jihaaaa! Klik om te vergroten... Wiehoeeeee! π Gemberthee zei: Jij al truffels met je prins op de trage schildpad gedaan @AlwaysTrying ? Klik om te vergroten... Nee, dat durven we nog niet. Ik had vorige week voor het eerst 2cb, maar ook niet gedurft. π Ik wil het wel graag onder goede begeleiding (truffeltrip) zo met z'n tweetjes gaat 'm sowieso niet worden. Maar wat niet is kan nog komen. π Nu eerst even goede zelfzorg, mijn hang naar gebruik begon negatieve gevolgen te krijgen en verslavingsproblematiek was zich goed aan het ontwikkelen. Vandaag dat wat ik had uit m'n huis meegegeven en keihard m'n best doen om mezelf weer echt blij te zien. Ik wil wel microdoseren lsd gaan proberen en dan kijken welke microdoseren ik fijner vind. De truffels of de lsd. π Of misschien niets. Kan natuurlijk ook. Volgende week naar een Cranio Sacraal therapeute om te kijken of ik de blokkade op een andere manier kan doorbreken. En als dat allemaal een beetje goed uitpakt en ik me weer sterker in m'n lijf voel, dan is het misschien trippie tijd. ππ Ik had natuurlijk gewoon kort kunnen antwoorden op je vraag, 'nee nog niet', maar mijn tweede naam is: "AlwaysUitgebreid" π π Fijne dag! βΊοΈ"
"erikindecloud zei: Dat klopt denk ik. Klinkt logisch. De stress hebben we wel hetzelfde. Ik heb nooit geweten dat stress zo ernstig kan zijn. Ik krijg een triggers en ik raak compleet in paniek, voel de stress in mijn hele lichaam verergeren. Krijg direct de gedachten dat ik mezelf moet doden. Toen ik laatst ineens stopte met lorazepam werd ik er ook heel ziek bij. Daarna na 3 dagen weer moeten beginnen en toen bijna overdosis geslikt. Ik heb nu besloten met volgende recept alle 40 in te nemen met zeer sterke opiaten die ik nog heb liggen Klik om te vergroten... Beste erikindecloud, op mijn badkamer spiegel hangt een foto van mijzelf toen ik een jaar of 5 was.. Bijna dagelijks lijkt het of dit meisje me aankijkt en me dankbaar is dat ik toen niet doorgezet heb haar uit het leven te halen. Ik had een euthanasiemiddel al bijna in huis, mijn afscheidsbrief klaar en m'n omgeving was op de hoogte. Ik had hele zware aanvallen van flashbacks gepaard met verlamming/verkramping die soms uren kon duren. Een aantal keer in de week. Ergens dacht ik nog waarom wil ik eigenlijk dat kleine meisje in mij niet laten leven, tenslotte hebben anderen haar kapot gemaakt en is zij sowieso niet schuldig. Mijn moeder smeekte mij nog 1 ding te proberen. Ik ging Psytrec in en volgde een zeer kort en intensief traumaverwerkingsprogramma. EMDR en Exposure (kijk uitzendingen van Geraldine en de vrouwen, daar zie je die therapie en het traumacentrum) ik ben er tweemaal geweest. Ik heb nog amper flashbacks en amper verlammingen. Triggers kan ik inmiddels beter handelen. Het kan..echt. En weet je als ik de foto van mezelf als klein meisje zie, dan is dat meisje me elke keer dankbaar dat ik haar toch heb laten leven. Want nu help ik andere mensen met m'n verhaal op scholen end. Ik wens je absoluut hetzelfde toe! Vind nog een beetje nieuwsgierigheid naar wat als... Wat als het misschien toch anders kan worden... Meer heb je niet nodig. Je bent alleen, maar alleen zijn we met velen. ππ» Filmpjes op YouTube en de boeken van Edith Eger (Auschwitz overleefster) hebben mij ook enorm geholpen. π Je hebt echt alle recht om met je leven te doen wat jij wil.. Maar ik hoop dat je nog dat beetje nieuwsgierigheid kunt aanboren naar... Wat als... πππ»"
"En rust is volgens mij nodig, want ik heb al 2x naar "bewerken" moeten gaan, om fouten uit zo'n korte tekst te halen. π"
"FredKroket zei: Vrees dat je alleen maar zieker gaat worden zo. Je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig. En rust. Absoluut geen sos. Klik om te vergroten... Gaat meteen maar even wat gezonds eten en in ieder geval op bed liggen..* "slaap je niet, dan rust je toch." π "
"Hiyou zei: Hey, is het ok/veilig om een betablokker te nemen de dag na gebruik v cocaΓ―ne? Klik om te vergroten... Met welke reden wil je het nemen dan? π"
"Wat doe je normaal als je dit hebt? Waar word jij rustig van? π"
"Ik heb net m'n chlorella en spirilina tabletten fijn gestampt, had ik groen poeder. Ook opgesnoven. Ik noem het "go green." π Sorry kon het niet laten. π"
"PsyTekz zei: Daarnet wat cake willen bakken maar kon niet aan de verleiding weerstaan. Heel het pak bloem door mijn neus. Dat word morgen weer kater!! Klik om te vergroten... Heb je de rozijnen wel laten liggen? π "
"Marcovanz zei: Beste, tegenwordig getrouwd en pappa, vroeger veel coke gebruikt nu nog sporadisch. Vroeger vooral op feesten en after parties, die tijd is definitief voorbij. morgen is het weer zo ver. In mijn eentje thuis! (Kinderen op bed) Maar wat doen jullie, wat erbij drinken? Wat erbij doen? Spellletje? Film? Serie? Muziek? online? Hoe ziet de ideale home alone night eruit met een grammetje coke? the sky is the limit. ben benieuwd, groeten, Marco Klik om te vergroten... De ideale home alone night is zonder kinderen op bed. Want kun je je volledig vrij voelen met de wetenschap dat er één van die guppies naar beneden kan komen en jij onder invloed bent?π Of dat er één je nodig heeft? (nachtmerrie, niet kunnen slapen, ziek worden etc etc) en jij met je neus in de coke hangt. Vraag ik me oprecht af hΓ¨. Ik zou het niet kunnen namelijk, volledig ontspannen. Ik zou me in m'n achterhoofd dus druk maken, dat als er iets gebeurt ik dan onder invloed ben."