Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zowel Ritalin als Concerta bevatten de drug methylfenidaat. Dus het is dezelfde drug. Beidde drugs zijn in diverse doseringen te verkrijgen."
"sjelepopi zei: Heey, Morgen willen we voor de eerste keer 2-cb gaan nemen. Alleen nu is het zo een maat van me heeft zijn voet in het gips. Kan dit kwaad? Hij heeft al redelijk veel ervaring met drugs(helaas voor hem haha). Klik om te vergroten... Hij kan zich behoorlijk gaan irriteren aan zijn poot. Ja, of jullie aan zijn poot. Maar voor de rest zal het wel los lopen. Zorg voor gekleurde markers!!"
"De dosering van mephedrone ligt tussen 100 en 200mg. Bij innamen van 600mg of meer binnen 24 uur(dus 3 doseringen), kunnen extreme bij-effecten optreden: knieën ellebogen worden paars, vasoconstrictie, hartproblemen, ademhalingsproblemen. Op diverse forums word bericht over gebruikers die zich in het ziekenhuis moeten laten opnemen. De meeste incidenten betreffen geen extreem hoge dosering, maar gaan om 500mg+ binnen 24 uur. Omdat Mephedrone een stimulant is die voornamelijk lijkt te werken op dopamine(zoals speed en coke), is het een drug waar je steeds meer van wilt. Veel gebruikers melden dat de voorraad mephedrone op gaat. Vaak in één sessie."
"Lijkt mij een goed plan om eens te laten testen. Mephedrone is heel goedkoop en leent zich daarom uitstekend om op de straat te worden verkocht. Europese internet shops verkopen daarom vele kilos per week. Mephedrone gebruik smaakt altijd naar meer. Het probleem met Mephedrone is dat het regelmatig leid tot hele zware bijeffecten en ziekenhuisopnames. Zie voor meer informatie het mephedrone topic."
"ellington zei: Ik las dat er extreme bijwerkingen kunnen ontstaan na het gebruiken van meer dan 500mg. Ikzelf heb samen met mijn dealer elk één gram weggewerkt (niet verstandig, ik weet het), maar van bijwerkingen had ik geen last. Wel werd ik na een uur of 6/7 tamelijk opgefokt, prikkelbaar en associaal. Beetje vergelijkbaar met een speedkater zeg maar.. Klik om te vergroten... Het vreemde is dat deze extreme bijwerkingen niet iedere keer of bij iedereen optreden, maar als deze bijwerkingen optreden dan is het goed mis. Er is genoeg leuks te krijgen waar je niet van naar het ziekenhuis moet. Dus hier vanaf blijven lijkt me een no-brainer."
"honingolie zei: Alfa zei: Het probleem met Mephedrone is dat het regelmatig leid tot hele zware bijeffecten en ziekenhuisopnames. Zie voor meer informatie het mephedrone topic. Klik om te vergroten... Regelmatig is nogal overdreven. Er zijn enkele gevallen bekend, terwijl het door een behoorlijk aantal mensen wordt gebruikt. Klik om te vergroten... Ik ken verschillende mensen die in de afgelopen tijd een ritje met de ambulance hebben meegemaakt, na inname van mephedrone. Verder ben ik in samenwerking met leveranciers van mephedrone, gebruikers die zware bij-effecten hebben gehad, aan het onderzoeken of de incidenten die regelmatig voorkomen inherent zijn aan de stof of dat het te maken heeft met verkeerde productie."
"Ja inderdaad. Het is goed mogelijk dat er iets in een bepaalde batch fout is gegaan. Hoewel we verschillende syntheses zijn nagegaan en de daarvoor benodigde grondstoffen. De conclusie is dat het de meest waarschijnlijke route niet direct leid tot gevaarlijke bijproducten, maar dat sluit slechte batches nog niet uit. Mephedrone is zo goedkoop dat versnijden geen issue zou moeten zijn. Maar ja... De waarschuwingspost op DF.... is overgenomen door erowid, omdat zij ook problematische ervaringen binnenkregen. Op weer andere forums: psychedelia.dk en flashback zijn de afgelopen tijd ook incidenten gemeld. Na aanleiding van mijn post hebben zich veel mensen gemeld die niet over hun ervaring wilden posten, maar mij wel wilde laten weten wat zij hebben meegemaakt, waar de mephedrone gekocht is en hoe het eruit zag. De eerste resultaten maken nog niet veel duidelijk, want het kan goed zijn dat er een problematische mephedrone productie is, aangezien de mephedrone voornamelijk van dezelfde leveranciers komt. maar dit kan ook toeval zijn. Ik verwacht dat het snel duidelijker zal worden, als we alle data op een rijtje hebben."
"Re: Geranamine (upper) DMAA oftewel geranamine is inderdaad in geranium olie gevonden. In zeer kleine hoeveelheden, maar toch. In de vorm van Clear shot vind ik het een goede stimulant, waar je relatief helder bij blijft, een goede portie euforie van krijgt. Het product clear shot is wel een stuk minder sterk geworden. Vorig jaar was een half tot heel flesje meer dan zat. Aan meer hoefde ik echt niet te denken. Nu is het zwakker en kom ik met twee flesjes de avond door. Behalve geranamide zitten er ook andere stimulanten in clear shot. Ik krijg er wel dorst van."
"Gebruik van alcohol met cocaine zorgt voor een nieuwe drug, die schadelijker is dan alcohol of cocaine: cocaethylene. Cocaethylene heeft vooral negatieve cardiovasculaire (hart en bloeddruk) effecten."
"Het hangt er heel erg vanaf wat voor vaporizer. Ik vind een goede vaporizer best lekker roken. Volcano of Vapir zijn goed. Volcana is bizar duur, maar wel goed. Vapir is ook goed en een stuk minder duur. i-Inhale is een stuk betaalbaarder, maar ik weet niet of die goed is."