Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvisuals citalopram?

visuals citalopram?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eej ik zit nou sinds vrijdag aan de ad, voel me nou behoorlijk opgefokt. Ik wou net toch ff proberen te slapen maar als ik het licht uit doe begint echt alles te bewegen en te golven, ga er helemaal van trippen. De duisternis lijkt heel dicht. Het licht van me wekker draait rondjes en me hand laat een 'spoor' na. Ben ook duizelig als de tering. Ik keek net in de spiegel echt enorme pupillen, nog groter dan ze eerst al waren. Als ik nu in bed lig voel ik me echt heel angstig, heel alleen. Ik durf bijna niet meer proberen te slapen...
Soortgelijke visuals als met dxm, kan hersenschade ofzo hier mee te maken hebben? Ben trouwens vorige week gestopt met nootmuskaat, zou dit nog in me systeem kunnen zitten, of zijn het toch normale bijwerkingen van citalopram?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak je gewoon niet zo druk en wacht het een poosje af. Het komt echt wel goed hoor.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe weet jij dat nou? :openmouth:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem aan dat je .. 20 mg slikt? Of krijg je die druppels?

Duizeligheid enzo zijn op zich wel normale bijwerkingen. Al vraag ik me af in hoeverre de mate waarin jij je duizeligheid ervaart nog bijwerking is.

Geef het even, zoals ExceptionalInsight ook al zei. Het komt wel goed. Ik was in het begin ook duizelig (andere AD wel). Was na een weekje over.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
bier zei:
Hoe weet jij dat nou? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit. Het is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal gebruikt hebt. Geef het wat tijd om te genezen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Ik neem aan dat je .. 20 mg slikt? Of krijg je die druppels?
Klik om te vergroten...

Ik ben nu begonnen met zo een half pilletje per dag...

Duizeligheid enzo zijn op zich wel normale bijwerkingen. Al vraag ik me af in hoeverre de mate waarin jij je duizeligheid ervaart nog bijwerking is.

Geef het even, zoals ExceptionalInsight ook al zei. Het komt wel goed. Ik was in het begin ook duizelig (andere AD wel). Was na een weekje over.
Klik om te vergroten...

Had je ook visuals? En hoe weet je of het goed komt?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Touché.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat ik zo ga vallen ofzo. Zou het een verstandig idee zijn om naar bed te gaan met een lampje aan of met één oog open slapen ofzo?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Hoe weet jij dat nou? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit. Het is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal gebruikt hebt. Geef het wat tijd om te genezen.
Klik om te vergroten...

Dit is anders. Er is iets gebeurd met de nacht. Ik durf niet naar bed te gaan, als ik het licht uitdoe komen ze...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
Dit is anders. Er is iets gebeurd met de nacht. Ik durf niet naar bed te gaan, als ik het licht uitdoe komen ze...
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook wel eens, maar er komt nooit iemand. Best wel teleurstellend.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Dat denk ik ook wel eens, maar er komt nooit iemand. Best wel teleurstellend.
Klik om te vergroten...

Ze kunnen ook niet tegelijkertijd bij jou en bij mij zijn... :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
ExceptionalInsight zei:
Dat denk ik ook wel eens, maar er komt nooit iemand. Best wel teleurstellend.
Klik om te vergroten...

Ze kunnen ook niet tegelijkertijd bij jou en bij mij zijn... :wink:
Klik om te vergroten...
Touché.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
acidboy zei:
Ik neem aan dat je .. 20 mg slikt? Of krijg je die druppels?
Klik om te vergroten...

Ik ben nu begonnen met zo een half pilletje per dag...

Duizeligheid enzo zijn op zich wel normale bijwerkingen. Al vraag ik me af in hoeverre de mate waarin jij je duizeligheid ervaart nog bijwerking is.

Geef het even, zoals ExceptionalInsight ook al zei. Het komt wel goed. Ik was in het begin ook duizelig (andere AD wel). Was na een weekje over.
Klik om te vergroten...

Had je ook visuals? En hoe weet je of het goed komt?
Klik om te vergroten...

Een half pilletje van hoeveel mg? 10, 20 of 40? Niet dat het nog uitmaakt, aangezien echte visuals geen (bekende) bijwerking van citalopram zijn.

Dat impliceerde ik ook al een beetje in mijn eerst post. Ga naar je huisarts zou ik zeggen. Ik lees dat je nogal veel hebt gebruikt de laatste tijd. Wat en hoe vaak weet ik niet, dus ik kan verder ook totaal niets zeggen over.. wat dan ook eigenlijk.
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
ExceptionalInsight zei:
Dat denk ik ook wel eens, maar er komt nooit iemand. Best wel teleurstellend.
Klik om te vergroten...

Ze kunnen ook niet tegelijkertijd bij jou en bij mij zijn... :wink:
Klik om te vergroten...
Ja, dat denk je.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...
Klik om te vergroten...

oh gelukkig maar ik voel me gelijk al ietsje beter :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier zei:
Miss J zei:
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...
Klik om te vergroten...

oh gelukkig maar ik voel me gelijk al ietsje beter :P
Klik om te vergroten...

maar dat zal ook wel tijd worden intussen
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miss J zei:
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...
Klik om te vergroten...

Weet jij trouwens hoe lang het duurde voordat het over ging?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."