#1
Als je kinderen wel of niet zien geen motivatie voor jou is om af te kicken, dan ben je gewoon een minderwaardige slappe zak. 



Dan zorg je dat je daar vanaf komt, het zijn je kinderen man!xtc zoeker zei:dank je voor je reactie. Maar uc is geen optie zoals gezegd ik ben verslaafd.
Waarom niet beloven (en doen) om zo nodig professionele hulp te zoeken en te kappen met die zooi?xtc zoeker zei:Ik zou alleen kunnen beloven en doen uiteraard om bijvoorbeeld die ene dag per week nuchter te zijn.
Maar hebben ze alsnog een verslaafde vader. Verplaats je eens in hun situatie, wat zullen die denken wanneer ze oud genoeg zijn om het te beseffen?xtc zoeker zei:Dan ben ik dus niet onder invloed als de kinderen er zijn.
Geen einde willen maken aan je verslaving is ook niet echt fair, maar dan tegenover je kinderen.xtc zoeker zei:Ik heb de kinderen wel erkend, en niemand heeft mij verboden vader te worden, vriendin heeft dus ingestemd met erkenning. Ik vind het van wezenlijk belang dat de moeder reeds viuer jaar wist van mijn verslaving........zegt ook iets over haar...........ze neemt onverantwoorde besissingen en als de relatie uit is ontneeemt ze mij de kinderen...das niet fair vindt ik.
Elke dag drugs gebruiken vind ik niet "zonder daadwerkelijk wat gedaan te hebben".xtc zoeker zei:Het belang van het kind, tja bij haar is het ook niet ideaal en ik zie mijzelf als een toevoeging met weer andere kwaliteiten. Tis nogal wat iemand hun vader ontnemen zonder daadwerkelijk wat gedaan te hebben.
Dat kan jij ook!xtc zoeker zei:Overigens respect dat e afgekickt bent, das natuurlijk een topprestatie. En dan je nu weer de kinderen hebt helemaal fantastisch.

hoi rora, ik lees de berichten en respecteer ieders visie, maar iik heb de mijne ook, en ik weet de drijfveren van mijn gebruik en dat ik waarschijnlijk nooit meer vanaf kom.
Probleem is dergelijke instanties kunnen niks met mijn diepe gekwetstheid en pijn, ontstaan in mijn jeugd door ernstige emotionele verwaarlozing en chronish gepest worden. Ik weet dit wordt weer opgevat als de junk die excuses zoekt maar ik geloof dat ernstig drugsgebruik niet uit het niks komt. Het schijnt zo te zijn dat persoonlijkheidspathologie drugsmisbruik in de kaart werkt en dat vroege hechtingsprocessen die niet stabiel waren er voor zorg dragen dat verslaving ontstaat.
En dan nog iets ik heb het ook nagevraagd bij deskundigen of het realistisch is af te kicken voor je kinderen en die zeiden ook, het moet uit jezelf komen het is een proces vanuit jezelf, drugs gebruik is een autonoom gebeuren je kan alleen voor jezelf afkicken.
Ik respecteer de visie van jullie, maar heb mijn eigen levenservaring en kennis wat er bij mij afspeelt.
Om ontopic te blijven, jullie vinden dat ik geen recht heb op een omgangsregeling. In de wet wordt als voorbeelden genoemd om een omgangsregeling te weigeren, sexueel misbruik, ernstige emotionele schade toebrengen aan je kinderen...........dat is nogal wat, ik zie dat anders als jullie, maar mijn vraag is wel beantwoord, de maatschappij inclusief gebruikers kijkt er zo tegen aan dat ik niet geschikt ben voor een zelfstandig contact.
Dan zal ik mijn kinderen wellicht verliezen want tussen de moeder en mij is geen gezonde omgang meer mogelijk, dat zou zijn weerslag ook op de kinderen hebben in negatieve zin.
xtc zoeker zei:Bovendien is het de moeder die mij het gewenste contact ontzegd, en een rechter die dat waarschijnlijk zou beamen, hetgeen neerkomt op een disqualificatie van mij als vader. Men vindt mij niet goed genoeg. Dat is krenkend, maaar trek daar conclusies uit.
Met die disqalificatie op zak, en geen rol van betekenis in het leven van mijn zoons, het zijn er twee , kan ik beter de bittere pil nu nemen en me er rationeel bij neerleggen dat de kinderen niet meer in mijn leven zijn. NIet mijn keuze maar de keuze van moeder en maatschappij. Hoe ik dat ooit emotioneel kan aanvaarden, nee nooiit zal alitjd pijn bljven doen. En reken maar dat ik des duivels ben op die moeder. Maar goed, die pijn zal ik zelf moeten dragen.
okee ik snap je punt met betrekiing tot de moeder, kan er wel weer tegenin gaan doe ik niet, ik snap je visie.bringabong zei:xtc zoeker zei:Bovendien is het de moeder die mij het gewenste contact ontzegd, en een rechter die dat waarschijnlijk zou beamen, hetgeen neerkomt op een disqualificatie van mij als vader. Men vindt mij niet goed genoeg. Dat is krenkend, maaar trek daar conclusies uit.
Met die disqalificatie op zak, en geen rol van betekenis in het leven van mijn zoons, het zijn er twee , kan ik beter de bittere pil nu nemen en me er rationeel bij neerleggen dat de kinderen niet meer in mijn leven zijn. NIet mijn keuze maar de keuze van moeder en maatschappij. Hoe ik dat ooit emotioneel kan aanvaarden, nee nooiit zal alitjd pijn bljven doen. En reken maar dat ik des duivels ben op die moeder. Maar goed, die pijn zal ik zelf moeten dragen.
Ik vind dat je je verantwoordelijkheid wel heel makkelijk van je af schuift op je ex-vrouw, terwijl jij zelf degene bent die verslaafd is aan die rommel, jij bent dus ook de enige die daar wat aan kan doen. Als ik je ex-vrouw was zou ik ook voor de kinderen geen omgangsregeling willen met iemand die aan de pep verslaafd is.
En dan kan je wel zeggen dat het aanleg is, of invloeden uit je omgeving, maar dat zijn alleen maar excuses om niet te hoeven afkicken.
Sorry als het een beetje bot klinkt, maar zolang jij jezelf niet bij je haren pakt en er wat aan doet, zal je de situatie niet veranderen.
xtc zoeker zei:jij zegt aanleg en omgeving zijn excuses om niet te hoeven afkicken......je weet niet waarover je praat deze redenatie is uit de duim gezogen
xtc zoeker zei:bevinden zich hierop drugsforum mensen die gezag of een omgangsregelinig met hun kind hebben en stevig drugsgebruiken. Of mensen die beide drugs gebruiken en een kind opvoeden?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."