Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen met een voet in het gips

Trippen met een voet in het gips

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey,

Morgen willen we voor de eerste keer 2-cb gaan nemen.

Alleen nu is het zo een maat van me heeft zijn voet in het gips. Kan dit kwaad?
Hij heeft al redelijk veel ervaring met drugs(helaas voor hem haha).
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm...'k heb wel een keer paddo's genomen toen m'n pols gescheurd ofzo was,
geen gips maar iets wat er op leek zat er omheen.
Ik kon 'm in ieder geval niet gebruiken of kracht op uitoefenen (dat deed zo veel pijn :( ) maar tijdens de trip ergerde ik me er niet aan en leek de pijn te verdwijnen.
Is ook pas na 15/16 uur na inname van de paddo weer terug gekomen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mn laatste trip had mn tripmaat een week voor de trip iets gescheurd in zn schouder en hij had er behoorlijk last van. Tijdens de trip liep hij gewoon met dingen te sjouwen en was hij de pijn helemaal vergeten, dus bij hem was ook opeens de pijn verdwenen.. :)

Neemt natuurlijk niet weg dat het met gips anders kan zijn. Last van pijn zal hij niet krijgen, maar het gevoel van beperkt kunnen bewegen of gewoon een ongemakkelijk gevoel zou hij wel kunnen krijgen denk ik.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
misschien word je wel claustrofobisch en snij je dat gips eraf :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Why not ? :mrgreen:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha helemaal geen probleem dus gips. :mrgreen:

Wat een super trip de eerste keer 2-cb. :rockband:
A
AlfaLid
01-01-2024, 00:00
#7
sjelepopi zei:
Heey,

Morgen willen we voor de eerste keer 2-cb gaan nemen.

Alleen nu is het zo een maat van me heeft zijn voet in het gips. Kan dit kwaad?
Hij heeft al redelijk veel ervaring met drugs(helaas voor hem haha).
Klik om te vergroten...
Hij kan zich behoorlijk gaan irriteren aan zijn poot. Ja, of jullie aan zijn poot. Maar voor de rest zal het wel los lopen.

Zorg voor gekleurde markers!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."