Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij zit er te veel verschil in de verschillende subsoorten van benzodiazepines, dus alhoewel er zeker wel crosstolerance kan zijn, geldt dat zeker niet voor alle dingen."
"zolang je niet intramusculair of subcutaan shot, gaat het meestal wel goed hoor"
"whaaaaaaa eendje ... brrrrrrrrrrrrrrrrrr haal die gek uit mn zicht maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aan drollekoppie d8 bij het lezen van ts ... het probleem is gewoon .. tot nu toe had ik het eigenlijk elke keer wel goed dat het junkieschnitzel was, ook al bleek dat achteraf. ik heb dan alleen zoiets van : ga ik er vol in met afkeer of kijk ik het aan en post ik dan gewoon even niet ( of post ik kortaf als tussenweg) ... ik koos voor het laatste lekker de schnitzel uit de boom kijken zeg maar want eerlijk is eerlijk, er zijn zat mensen die dope gebruiken die net zo vaag zijn als die malloot .. en als wij dan met zn allen erbovenop duiken van heeeee jij bent timo tappenade .. en het blijkt niet zo te zijn, wat zou dat doen met de goede sfeer, die wij hiero zo koesteren en misschien erger nog ... wat zou dat doen met de gemoedsrust van een nieuw onschuldig lid dat wanhopig op zoek is naar wat ervaringen en meningen ( meer verkondigen we hier tenslotte niet! ) ... mijn oplossing is dit : verdenk ik iemand van onoirbare dingen, bv narren, dan post ik niet of sarcastisch( sommigen vragen er gewoon om tenslotte, ben ook weer geen heilige) ... blijkt diegene dan wel 'echt' te zijn .. dan kan ik nog prima overschakelen op 'mooi weer' ... blijkt diegene dat narretje te zijn( eigenlijk alleen te herkennen met een mod die ips kan vergelijken) dan had ik toch al niet (serieus) gereageerd en blijf ik dat dus niet doen. of ze moeten gaan klieren en zielig lopen jankmuilen zoals sambalbij junkieschnitzel laatst, dan laat ik me van wat mindere kanten zien ( kanten van mezelf waar ik overigens zeer blij mee ben ) wat ik wil zeggen is dat het heel makkelijk is om anderen voor een drol aan te zien, omdat het voor jouzelf erop lijkt dat ze hetzelfde tiepen .. maar mensen tiepen nu eenmaal vaak dingen die ze eerder lazen, dus daar kun je niet van uit gaan wees voorzichtig met iemand bestempelen als in dit geval de forum debielo zijnde ... soms zijn het gewoon mensen die niet beter weten maar toch een ander zijn ... zo lang is het niet geleden dat er mensen hier dachten dat ik die drol was alleen maar door het gebruiken van een andere naam .. voorzichtigheid is broodnodig, bekrompenheid heeft niemand nodig gewoon niet doorschieten"
"tsjah ik begin er niet eens aan om jullie mijn god te laten kennen ... zou het niet eens uit kunnen leggen ... er is niets anders dan god, dus hoe zou je kunnen zondigen tegen iets dat alles al is en dus alles al heeft en kan .... niets menselijks is haar vreemd of hem ... lekker boeien ;p de god van al die kerken op aard, is geen god maar een verzinsel van wat mannen die macht over mensen willen hebben .. alsof iets dat echte macht heeft aanbeden wil worden of in naam gebruikt wil worden voor allerlei dingen die slecht zijn voor jezelf en andere mensen ... dat kan in mijn ogen geen god zijn ... keer naar binnen en je vind god .. wie of wat je ook bent in zijn evenbeeld zijn we geschapen, dus blijkbaar was god 50 % van de gevallen ook een vrouw degene die nog het dichtste bij mijn god in de buurt komt is de god van Neal d Walsch in een ongewoon gesprek met god .. je lacht je dood ( wie zei dat god geen humor had ) overigens heb ik dat boek wel in pdf vorm voor de liefhebbers die van een humoristisch en confronterend boek houden, alleen wel in het engels majah dat is god zoals ik haar zie ... dat doet niets af aan het feit dat ts god heeft gevonden in de leringen van jezus .. tis niet mijn ding, maar stond er niet in de bijbel dat god vele huizen heeft ? gewoon goed kijken dan zie je jezelf en dus ook een deel van god"
"posten zal ik hem niet doen, want uiteindelijk is het gewoon auteursrechtelijk beschermd en met die hexenjachten naar torrentsites is het nog maar een kleine stap verwijderd voor ze ook privepersonen gaan narren en leegzuigen dus als je je mailadres in mn pb dropt dan stuur ik ze je graag toe hoor. Ik heb ook een site waar zulk soort verhaaltjes op staan en waar ook wat downloads naar dergelijke e-books staan, maar vanwege prive redenen ga ik die natuurlijk niet hier posten. Voor de buitenwereld ben ik tenslotte wel een vaag figuur, maar geen junk, want zo wordt je nou eenmaal gezien als je wat vautjes maakt in je leven"
"in mijn ogen heeft jezus net zoveel met god te maken als wij alleen hij had blijkbaar wat beter door hoe hij in verbinding stond met god/het universum/het al dat is en het al dat niet is / herman ( zelfs die herman van idols ja ) yoro ... die walsch heeft een hele zooi boeken geschreven over zn gesprekken met 'god' en zeker de eerste 5 vond ik echte aanraders, heb ze alleen niet digitaal. wat misschien ook boeiend voor je is, zijn die pdfs van sacred geometry ( nld: de geometrie van de schepping) ... van drunvalo melchizedek .. ik heb ze in het nlds gelezen, dus geen idee hoe ze in het engels zijn, maar daarin stond ook zo enorm veel boeiends over hoe mensen dingen zijn wijsgemaakt over god en over het oude egypte en waarvoor de piramides nu echt waren ... als je die dingen leest zou je bijna zeggen die man is fantast, maar echt alles wat hij schrijft is onderbouwd met bronvermeldingen en al .. dan ga je pas echt twijfelen over het verzinseltje god van de kerken die we kennen .... whahaha tis vaag maar ik zou echt graag eens met jullie sjetten .. net als met eendje en zilvervissie en nog een paar btw have fun owja yoro .. ik geloof niet in toeval"
"het begint met een naltrexon implantaat en voor je het weet heb je een lekker RFID chip in je been was er hier trouwens niet iemand die helemaal happy was met zn implantaat? rob oid?"
"nee er was nog iemand .. iemand die ook nog eens is teruggevallen volgens mij was dat echt rob ofzo kan ook zijn dat die nalt slikte en daar zo happy mee was hoor, geheugen is wat roestig de laatste weken"
"mjuh het geheugen doet het ook nog wel heel goed op zich .. alleen de vlinders in de buik die storen daar wel eens op zeg maar altijd fijn tenslotte .. een nieuwe vriendin na een jammerlijke en flink naar gelopen scheiding en het eeuwige gevecht wat daar schijnbaar bij komt.. hmmzz zo gezien is roest helemaal niet zo erg. en wist je trouwens r@r@ dat er in heel veel plekken in rotterdam gewoon bergen kanaries en parkieten leven, die geheel verwilderd zijn .. hun ouders zijn ooit eens ontsnapt en ze hebben zich voortgepland in het wild ... bij mn ouders zitten er bergen op het stukje groen in hun wijk. maar je hebt wel gelijk .. ik ben een koukleum, alleen hou ik zoveel van nederland dat ik hier nooit weg zou willen gaan. Dan maar kikkeren"
"mjah en dan zijn ze echt achtelijk duur ... maar idd gewoon te bestellen en thuis te laten bezorgen beter dan gewoon je huisarts iets wijs maken, dan moet je wel bijbetalen maar lang niet alles"