#1
Ze moeten toch wat, als je ze voor de deur in de kou laat staan..MeejheM zei:ja joh? daar een account voor aangemaakt?
Ze moeten toch wat, als je ze voor de deur in de kou laat staan..MeejheM zei:ja joh? daar een account voor aangemaakt?
MeejheM zei:ja joh? daar een account voor aangemaakt?
ik vermoed dat je met jezus en god eigenlijk de heilige geest bedoeld. ik kom uit zo'n nest. jezus en god aanbidt je, en de heilige geest is zo'n beetje de beleving van de liefde van god.
je moet je eens verdiepen in non-dualisme trouwens.
Exceptional Insight zei:Ze moeten toch wat, als je ze voor de deur in de kou laat staan..
Als men van de duivel spreekt, rammelt zijn gebeente. Vandaag weer twee Jehova's aan de deur gehad. Waarom is 1 keer 'nee' nooit genoeg voor die mensen?Exceptional Insight zei:Ze moeten toch wat, als je ze voor de deur in de kou laat staan..MeejheM zei:ja joh? daar een account voor aangemaakt?
Exceptional Insight zei:Als men van de duivel spreekt, rammelt zijn gebeente. Vandaag weer twee Jehova's aan de deur gehad. Waarom is 1 keer 'nee' nooit genoeg voor die mensen?Exceptional Insight zei:Ze moeten toch wat, als je ze voor de deur in de kou laat staan..MeejheM zei:ja joh? daar een account voor aangemaakt?
Pseudopsychologie van de koude grond, dit. Als god de keuze aan ons laat, waarom komen Jehova's dan hun religie aan mij opdringen?LecramR zei:God laat de keuze aan ons. Niemand verplicht je om voor God te kiezen. Maar je reageert hier wel, laat het je niet zo makkelijk los dan?
Exceptional Insight zei:Pseudopsychologie van de koude grond, dit. Als god de keuze aan ons laat, waarom komen Jehova's dan hun religie aan mij opdringen?LecramR zei:God laat de keuze aan ons. Niemand verplicht je om voor God te kiezen. Maar je reageert hier wel, laat het je niet zo makkelijk los dan?
Exceptional Insight zei:Haha. Ik had het over de Jehova's die vandaag bij me aan de deur kwamen. Om hun religie op te dringen. Na drie keer 'nee' gingen ze pas weg.
rudolf zei:Laten we het wel een beetje vriendelijk houden mensen.
Het komt soms wat agressief over richting de buitenwereld en ook al is het zo niet bedoeld.Let een beetje hoe je je verwoord.
Ieder zijn geloof , religie , afkomst enz enz is zijn keuze.Laat ieder in zijn waarde.


Paddo100 zei:En de paus is zeker protestant?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."