Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Wat heb jij genomen joh š¤£š¤£š¤£ Het is nauwelijks te lezen wat je schrijft⦠Klik om te vergroten... ik moet autocorrect afzetten. Ik corrigeer alles a la minute! Sorry xxx @Zeehond is gebeurd. Beter zo? NL is mijn tweede taal, ook dat nogā¦. but at least I try and improve. Ik ben trouwens bloednuchter maar heb al 5 dagen niet geslapen. Insomnia"
"Heel eerlijk gezegd, qua sensatie een topper maar afhankelijk van je dosissen een potentiƫle dodelijke combinatie. PB als u de details wil lezen want zoals bij alles doen de variabelen ertoe."
"Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis."
"Compulsion vs obsession schreef Anton Szandor LaVey in zijn wijsheid net na; study, donāt wordship. leer jezelf voorzleerst kennen en krijg inzicht in uw ziektebeeld qua verslaving en controlerdrang over anderen. (oprechte excuses maar ik kon niet anders dan zo een assumptie maken door je berichten te lezen, assumptie is nog steeds geen conclusie). verder raad is 3FEA aan om wat af te taperen en nog veel liever nep maar de poedervorm, niet de crystallen of gemalen crystallen. Bij de juiste vendors zie je dat aan een mooie prijscut, minder last van vasoconstriction, net iets minder potent maar bij de juiste verkoper is het verschil minimaal en vrij neusvriendelijk tot neutraal Dus je dosis mag 10% hoger zonder jezelf pijn te doen daarmee. lukt het dan nog niet om je verslaving te beheersen tot occasionaliteit of volledig te stoppen, laat jezelf opnemen vrijwillig voot 6 weken, iedereen zal jou daar begrijpen. In NL ken ik enkel rimbos maar mocht je in. Be willen voor privacy of zo ken ik vele open instellingen waar je ongelende vrijheden hebt in ruil voor uw sober zijn. aub en excuses voor de Lange tekst, ik kon veel korter maar dan was het onvolledig."
"Lijken gezonde en veilige dosissen. Bij tolerantie mag 3 cmc hoger maar zeker niets meer bijnemen de eerste 4-5 uur. 2mmc 200 mg is braaf maar waarom meer als je al voldoende 3cmc binnen hebt. ze werken beide zwaar op je tikker en bloodflow, om nog maar te zwijgen van de temp van je hersenvlies. Doseer nooit 3cmc hoger dan 300 als je super dapper bent maar combineer dan ook niet meer want dan speelje ermeeā¦. Ze zal lang een stijve penis voelen maar rigor Mortis is bij gezonde mensen niet sexy of kinky."
"KoningToto zei: Ik twijfel over de startdosis bij 2mmc. Een keer eerder 150 gedaan maar dat vond ik een tegenvaller. Ben 3mmc gewend, daar start ik altijd met 225mg. Wat zou dan een goede startdosis zijn bij 2? Heb pellets liggen van 200, 200 en 250mg. Klik om te vergroten... 2cmc is anderhalf zo neurotoxisxh als 3 mmc. dus net minder doseren. 200 in pellets zijn goed, iers meer mag, maar aub geen 300 of je brains koken."
"Ik lijd al sinds mān 5 jaar aan insomnia. Rems ik slaap en niemand stoort mij slaap ik lekker en normaal door. na jaren onderzoek en rxperimentatie (onder andeee te erin dat me 25 kilo deed bijkomen in 6 maanden terwijl ik een athletics gespierdr man was met 66 kg op 1.70) heeft men er eindelijk. Uitgeraakt dat zolpifemmet lormetazepam 2mg me goed helpt. blijf zoeken want het is een strijd En neem vooral een professional want als je niet kan slapen is alles wat je licht uitdoet de hemel en verslaving. Stuur me gerust privĆ© als je meer wil leren. Ik ben 41 dus al 36 jaar insomniapatient."
"2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een klein uurtje voor je je lekker warm voelt. een typische zondagsstim"
"superlucy zei: werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa Klik om te vergroten... Ik zou zeggen enkel dopa want je krijgt er milde euforie van bij hoge dosissen en minimaal omdat ie nu eenmaal zo braaf is reuptake inhibitor. Weer enkel als je 300 mag gaat of zo puur voor de euforiz. Anders krikt je een lekker warm en wake up gevoel en een liefdevolle zondagsmood. voor serotonine moet je eerder bij nep zijn of eurylone of xtc (dat moet ik nog proberen Trouwens š xtc maagd hier)"
"De meest kwalitatieve en in mijn ervaring de op een na meest eerlijke vendor in NL is geblokkeerd in BelgiĆ«, Via vpn raak je nog op zijn site en ākonā je nog bestellen maar nu enkel nog maar via nl afhaalpuntenā¦kluisjes aan de grens en benzinestations , te ver en te duur voor mij. Die heeft keiharde charged aan zijn been. Ik ik heb nog 2 vendors, 1 heel eerlijke, vervangt onmiddellijk als er iets ontbreekt of niet goed is of stuurt zelfs iets duurders op als het goedkopere niet in stock is (of je het nu wil of niet) en 1 vendor die veel van sites wisselt omdat die ook constant gegeobloxkef wordt maar wel goeie kwaliteit heeft, doch zich vaak vergist van adres, dingen nastuurt wegens fouten in stock of doorverkoop en nooit wil terugbetalen bij verlies enzā¦. maar meer keuze heb ik niet In BE, Ik was al een jaar sober tot laatste weekend van dus bij het kleinste probleem is het cold turkey. Ik verhuis toch elnd dezmaand en hopelijk definitief naar bet buitenland tegen december. Dank voor de waarschuwing, die is zeker terecht. In be nog steeds pakketpost kiezen, bpost ligt onder onderzoek."