Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc het beste en het slechtste wat me ooit is overkomen

3mmc het beste en het slechtste wat me ooit is overkomen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foutje😅😬
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mede drugsgebruikers ik ben 19 en gebruik nu zo sins augustus iedere dag best hevig en dan 2-3 weken niet (omdat het op is) en dan terug iedere dag tot het op is nu momenteel zit ik in mijn derde binge die 11 dagen geleden begonne is goed over naar het onderwerp
Het beste wat er is gebeurd met de oorzaak 3mmc: ik ben al heel mijn leven dik geweest en sins de puberteit altijd zeer onzeker geweest en vanalles proberen: diëten,fietsen ,roeien, zwaargewicht training niks leek te werken
En vanaf mijn eerste keer 3mmc in mei 2023 tot nu ben ik 27kg afgevallen zonder enige moeite ik had nooit gedacht dat ik dit kon bereiken maar nu het slechtste gedeelte
Het is echt een verslaving, ik ga slapen met 3mmc en ik wordt wakker met 3mmc .
Als ik eens de keuze maak om een dag eens niet te gebruiken als het 17u is heb ik al terug gebruikt en dan zeg ik max 2 lijntjes en dan gaan slapen en voor dat ik het weet zie ik de zon opkomen


zo dat was het ik denk niet dat dit bericht veel inhoud want onder invloed geschreven dusja
Laat me weten wat je mening is!
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is teringzooi, ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. Ik gebruik het zelf 2 jaar zon beetje als alternatief voor coke, en ik vond de werking ook fijner als coke. Alleen heb ik altijd moeite met grenzen houden gehad met alles dus ook met drugs. In no time zat ik op 3 gram voor 2 dagen en nu ondertussen op het dubbele. Iedere keer zeg ik weer tegen mezelf na die tijd nu is het klaar afgelopen maar iedere week is dat stemmetje erweer, en veel meer ook als bij coke. Ik ben momenteel in behandeling ervoor en mijn doel is om dit nieuwe jaar clean te blijven, van alles... ik ben er wel klaar mee maar soms is t niet klaar met mij lijkt t wel😅
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb niet zozeer een mening 🙂 maar dit is wat ik zie:

Er zit dus een belangrijk voordeel aan je gebruik: gewichtsverlies.

En een paar grote nadelen: afhankelijkheid, controleverlies, slaaptekort, geldverspilling (en waarschijnlijk meer).

Als je stopt ga je weer aankomen, maar 3-mmc blijven gebruiken is echt geen optie. Het is al te ver uit de hand gelopen. Ik zou een afspraak maken bij de huisarts en het probleem aan hem of haar voorleggen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
OtherShore zei:
Ik heb niet zozeer een mening 🙂 maar dit is wat ik zie:

Er zit dus een belangrijk voordeel aan je gebruik: gewichtsverlies.

En een paar grote nadelen: afhankelijkheid, controleverlies, slaaptekort, geldverspilling (en waarschijnlijk meer).
Klik om te vergroten...
Vooral risico op gezondheidsproblemen zie ik al groot nadeel. Veel groter dan geldverspilling.
OtherShore zei:
0Als je stopt ga je weer aankomen, maar 3-mmc blijven gebruiken is echt geen optie.
Klik om te vergroten...
Dit vooral.
-27kg door gebruik van 3mmc is voor TS echt niks om fier op te zijn.
1) de kilo's komen terug
2) het is grotendeels spieren en vocht ipv vet die weg is
3) Het is gewoon niet door gezond te leven


@ts.

Leef niet verder in de illusie waarin je fier bent met -27kg. .
Je bent beter af met "maar" min 17kg ofzo zonder drugs dan dit.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je door te dieten en te sporten niet afvalt, dan kan het zijn dat je een gezondheidsprobleem hebt.
Een andere oorzaak zou een eetverslaving kunnen zijn, maar je bent niet helemaal duidelijk waarom dieten niet helpt.

In ieder geval zou ik professionele hulp zoeken. De drugs maken je lichaam kapot, je voelt je veel beter als je afvalt op je eigen kracht. Ik adviseer je naar de huisarts te gaan en alles te vertellen. Succes!
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#7
“Dood ga je toch dus wat boeit het”

-Joost Klein
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#8
C11H15NO-Muncher zei:
“Dood ga je toch dus wat boeit het”

-Joost Klein
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jouw geliefden daar anders over denken
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#9
C11H15NO-Muncher zei:
Dag mede drugsgebruikers ik ben 19 en gebruik nu zo sins augustus iedere dag best hevig en dan 2-3 weken niet (omdat het op is) en dan terug iedere dag tot het op is nu momenteel zit ik in mijn derde binge die 11 dagen geleden begonne is goed over naar het onderwerp
Het beste wat er is gebeurd met de oorzaak 3mmc: ik ben al heel mijn leven dik geweest en sins de puberteit altijd zeer onzeker geweest en vanalles proberen: diëten,fietsen ,roeien, zwaargewicht training niks leek te werken
En vanaf mijn eerste keer 3mmc in mei 2023 tot nu ben ik 27kg afgevallen zonder enige moeite ik had nooit gedacht dat ik dit kon bereiken maar nu het slechtste gedeelte
Het is echt een verslaving, ik ga slapen met 3mmc en ik wordt wakker met 3mmc .
Als ik eens de keuze maak om een dag eens niet te gebruiken als het 17u is heb ik al terug gebruikt en dan zeg ik max 2 lijntjes en dan gaan slapen en voor dat ik het weet zie ik de zon opkomen


zo dat was het ik denk niet dat dit bericht veel inhoud want onder invloed geschreven dusja
Laat me weten wat je mening is!
Klik om te vergroten...
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aartsbok zei:
Tot je overmoedig wordt en dat diepe filosofische gesprek over determinisme tegenover nihilisme en plots begint
je brein te zweven. Je bent nog
even scherp bij de hand en net iets minder terughoudend maar feitelijk zijn je hersenen aan het koken, oververhit, te weinig zuurstof en je koorts is torenhoog. Maar je bent amper wat duizelig, so what! STOP met alles, hou je mond. leg je neer. Vochtige doek over je hoofd en langzaam maar zeker veel drinken want slapen doe je. Let in de eerste 6 uur.

Neem het aan van iemand die het het kent. Stuur gerust pb voor details als dit niet genoeg voor je was.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."