#1
Foutje😅😬
Vooral risico op gezondheidsproblemen zie ik al groot nadeel. Veel groter dan geldverspilling.Ik heb niet zozeer een mening 🙂 maar dit is wat ik zie:
Er zit dus een belangrijk voordeel aan je gebruik: gewichtsverlies.
En een paar grote nadelen: afhankelijkheid, controleverlies, slaaptekort, geldverspilling (en waarschijnlijk meer).
Dit vooral.0Als je stopt ga je weer aankomen, maar 3-mmc blijven gebruiken is echt geen optie.
Ik denk dat jouw geliefden daar anders over denken“Dood ga je toch dus wat boeit het”
-Joost Klein
Dag mede drugsgebruikers ik ben 19 en gebruik nu zo sins augustus iedere dag best hevig en dan 2-3 weken niet (omdat het op is) en dan terug iedere dag tot het op is nu momenteel zit ik in mijn derde binge die 11 dagen geleden begonne is goed over naar het onderwerp
Het beste wat er is gebeurd met de oorzaak 3mmc: ik ben al heel mijn leven dik geweest en sins de puberteit altijd zeer onzeker geweest en vanalles proberen: diëten,fietsen ,roeien, zwaargewicht training niks leek te werken
En vanaf mijn eerste keer 3mmc in mei 2023 tot nu ben ik 27kg afgevallen zonder enige moeite ik had nooit gedacht dat ik dit kon bereiken maar nu het slechtste gedeelte
Het is echt een verslaving, ik ga slapen met 3mmc en ik wordt wakker met 3mmc .
Als ik eens de keuze maak om een dag eens niet te gebruiken als het 17u is heb ik al terug gebruikt en dan zeg ik max 2 lijntjes en dan gaan slapen en voor dat ik het weet zie ik de zon opkomen
zo dat was het ik denk niet dat dit bericht veel inhoud want onder invloed geschreven dusja
Laat me weten wat je mening is!
Tot je overmoedig wordt en dat diepe filosofische gesprek over determinisme tegenover nihilisme en plots begint
je brein te zweven. Je bent nog
even scherp bij de hand en net iets minder terughoudend maar feitelijk zijn je hersenen aan het koken, oververhit, te weinig zuurstof en je koorts is torenhoog. Maar je bent amper wat duizelig, so what! STOP met alles, hou je mond. leg je neer. Vochtige doek over je hoofd en langzaam maar zeker veel drinken want slapen doe je. Let in de eerste 6 uur.
Neem het aan van iemand die het het kent. Stuur gerust pb voor details als dit niet genoeg voor je was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."