#1
Hey y’all
Normaal ben ik van heel veel lullen maar denk dat het het makkelijkst is als ik gewoon even mijn verhaal kort houd. Heb de afgelopen maanden voor het eerst helaas te vaak ghb genomen en ben lichamelijk verslaafd geworden. Heb het over een periode van 2 tot 2,5 maand waarna ik op zn laatst op een dosis zat van 7ml per 2 uur. Momenteel zit ik op 1,5ml per 2 uur. Het afbouwen is dmv alle informatie die er te vinden is hier en dergelijke goed verlopen ☺️ wel had ik evt een kliniek (met wachtlijst) achter de hand voor als het nodig zou zijn. Ik heb in het begin van het afbouwen ergens phenibut besteld. Phenibut hcl 500mg. Zou het beter zijn om de ghb volledig naar 0 af te bouwen? En dan phenibut niet te gebruiken? Of zou ik vanaf 1ml bijvoorbeeld wel overgaan op phenibut. Ik lees hier zoveel verschillende verhalen over. Zo ja, hoeveel phenibut moet ik (in dan maximaal die 3 dagen (72uur dan denk ik?)nemen om uit die lichamelijke verslaving te blijven) wil dit niet nog een keer haha. En neem aan dat je dat dan savonds neemt? Of juist ook sochtends? Ik durf hier niet te veel zelf mee te rommelen ik ken dit middel totaal niet. Wanneer het is gebruikt voor die afkick donder ik het ook gelijk weg of geef het aan iemand waar ik er niet bij kan. Aangezien ik gelezen heb dat verslaafd daaraan worden ook geen pretje is. Dankje voor het lezen allemaal greeetz
Normaal ben ik van heel veel lullen maar denk dat het het makkelijkst is als ik gewoon even mijn verhaal kort houd. Heb de afgelopen maanden voor het eerst helaas te vaak ghb genomen en ben lichamelijk verslaafd geworden. Heb het over een periode van 2 tot 2,5 maand waarna ik op zn laatst op een dosis zat van 7ml per 2 uur. Momenteel zit ik op 1,5ml per 2 uur. Het afbouwen is dmv alle informatie die er te vinden is hier en dergelijke goed verlopen ☺️ wel had ik evt een kliniek (met wachtlijst) achter de hand voor als het nodig zou zijn. Ik heb in het begin van het afbouwen ergens phenibut besteld. Phenibut hcl 500mg. Zou het beter zijn om de ghb volledig naar 0 af te bouwen? En dan phenibut niet te gebruiken? Of zou ik vanaf 1ml bijvoorbeeld wel overgaan op phenibut. Ik lees hier zoveel verschillende verhalen over. Zo ja, hoeveel phenibut moet ik (in dan maximaal die 3 dagen (72uur dan denk ik?)nemen om uit die lichamelijke verslaving te blijven) wil dit niet nog een keer haha. En neem aan dat je dat dan savonds neemt? Of juist ook sochtends? Ik durf hier niet te veel zelf mee te rommelen ik ken dit middel totaal niet. Wanneer het is gebruikt voor die afkick donder ik het ook gelijk weg of geef het aan iemand waar ik er niet bij kan. Aangezien ik gelezen heb dat verslaafd daaraan worden ook geen pretje is. Dankje voor het lezen allemaal greeetz