Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte NEP ervaring, wat nu?

Slechte NEP ervaring, wat nu?

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nep komt de laatste jaren echt in slechte batches. Soms denk ik dat het gewoon hexen is. Een bepaalde vendor verkoopt nep poeder ipv kristallen en niet gewoon gemalen crystallen maar het lijkt op porddrduiker en is vrij zacht voor de neus. qua potentie kan ik niet klagen en het is (mag ik niet zeggen) goedkoper dan de kristallen. google Is je vriend. Ik heb nog maar 1 keer slechte ervaring gehad met batches maar ik weet waar ik ze vandaan haal. Hopelikk snel beter of naar de spoedarts!
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt dat gestuntel met die research chemicals, mensen weten niet wat ze aan het doen zijn. Wat verwacht je? Het is een rc, weinig over bekend en werkt op iedereen weer anders. Vooral drugs met drugs gaan bestrijden als je slecht gaat šŸ˜’
m
mat_96Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey man,

Heb zelf geen ervaring met NEP, maar zie dat je verslaafd bent aan 3mmc en benzo had je dat ook op toen je het nam. Kan zijn dat de wisselwerking kut was? Of het harder insloeg omdat je al aan de 3mmc zat? Of juist naar dat je geen 3mmc op had en je lichaam daar slecht op ging?
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allemaal!

een tijdje geleden heb ik mijn eerste bericht hier geschreven, dat ging toen over de eerste keer gebruik van NEP,. Afgelopen nacht nog een kans gegeven omdat de eerste keer niet helemaal goed ging. Heb me dit keer beter ingelezen en ben voorzichtig te werk gegaan. De eerste kleine dosis ging naar mijn gevoel goed, voelde het wel, maar niet onplezierig, werking duurde ook wat langer dan een tijd geleden. Heb dus dus ook ongeveer 2 uur gewacht met een volgende kleine dosis. Het effect hiervan was er een stuk minder maar toch nog even prima kunnen relaxen. Toen wilde ik naar bed gaan en toen begon de ellende ineens… kreeg last van hartkloppingen zo en af en toe die ik eerst niet had en begoj alles wazig te zien. Hev er verder niet te druk om gemaakt want las dat het bij de comedown een bijwerking was die veel voorkomt. Slapen lukte totaal niet dus na ongeveer 4-5 uur wakker te hebben gelegen nog een laatste kleine dosering genomen, toen kwam het ontzettend hard binnen en werd het kwa gevoel toch onplezierig. Ik kon wel weer helder zien maar had moeite met staan/lopen en werd toch ook wel wat misselijk en een momentje begonnen al mijb spieren strak te staan en trillende benen. Toen uit paniek een vriendin gebeld om te vragen wat iik moest doen. Inmiddels gaat het wel weer beter, heb een pyrazolam geslikt om te kalmeren en de spieren wat losser te krijgen. Lig nu weer op bed en de meest nare klachten zijn gelukkig voorbij. Heb nu alleen nog last van hartkloppingen en zie weer waxig. Vraag me af hoe dat ineens zo uit het niets fout is gegaan? Heb maar lage doseringen gedaan en naar mijn idee genoeg tijd tussen gelaten. Wat kan ik nu het beste doen? Hev die zooi door de wasbak heen geflikkerd , dit spul is echt gevaarlijk en zal dit nooit meer aanraken. Heb het niet in combinatie gebruikt overigens. Ben wel verslaafd aan een andere drugs uit de ā€œuppetsā€ categorie maar datgene heb ik juist al een dag niet meer gebruikt om eventueel risico van combinatie te voorkomen. Samengevat even mijn zorgen/vragen oo een rijtje:
- heb ik het toch te vaak genomen en had ik die 3e keer niet moeten doen?
- gaan dese hartkloppingen, onstabielliteit, lichte misselijkheid/ verwardheid en het wazig zien nog weg ?
- zou wat eten of drinken helpen?
- de pyrazolam heeft wel geholpen me rustig te houden en door het ergste heen te koken, maar voel me nig erg slecht, ben ik in gevaar of is dit gewoon onderdeel van de comedown en moet ik dit accepteren?
- ik heb die vriendin gebeld, is het verstandig dat ze even blijft om op me te passen?

sorry voor het hele lange verhaal, maar hoor graag wat jullie vinden.

alvast bedankt!
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Justin19 zei:
Toen wilde ik naar bed gaan en toen begon de ellende ineens… kreeg last van hartkloppingen zo en af en toe die ik eerst niet had en begoj alles wazig te zien. Hev er verder niet te druk om gemaakt want las dat het bij de comedown een bijwerking was die veel voorkomt. Slapen lukte totaal niet dus na ongeveer 4-5 uur wakker te hebben gelegen nog een laatste kleine dosering genomen, toen kwam het ontzettend hard binnen en werd het kwa gevoel toch onplezierig.
Klik om te vergroten...
Sorry hoor, maar wat had je verwacht? Dat het met nog een keer bijpakken er beter op zou worden?

Ik denk dat je gewoon je klachten uit moet zitten (geen andere drugs nemen dus) en als de klachten verergeren even de huisartsenpost bellen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je vermeld nergens hoe hoog je dosis was. Dat is toch wel relevante informatie. Heb je de dosis niet afgewogen? Met NEP moet je dat wel echt doen.

Justin19 zei:
Ben wel verslaafd aan een andere drugs uit de ā€œuppetsā€ categorie
Klik om te vergroten...
Waaraan ben je verslaafd?
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik nam de eerste keer 10mg, de 2e dosering was 7,5mg en de derde dosering waar het ineens helemaal fout ging ook 7,5mg. Met dus die periode ertussen waarin ik niks nam. Ik ben verslaafd aan miauw en slik dagelijks ook benzodiazepine.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Justin19 zei:
Ik nam de eerste keer 10mg, de 2e dosering was 7,5mg en de derde dosering waar het ineens helemaal fout ging ook 7,5mg.
Klik om te vergroten...
Okay, dus de dosis was erg laag. Daar ligt niet meteen de verklaring voor de vervelende bijwerkingen. Twee keer herdoseren is normaal gesproken ook niet meteen te veel.
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat dacht ik dus ook, doseringen waren heel bescheiden, daarom overviel het me zo ineens en werd dus heel erg angstig. Ik blijf nu ver van al die zooi weg, het is echt een heftig goedje, wat naar mijn mening ook heel gevaarlijk is. Al die nieuwe RC’s is echt rommel blijkt maar weer,
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Imo is NEP gewoon echt rotspul, en kom je daar nu steeds weer achter. Ik zou zeggen: gewoon links laten liggen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Imo is NEP gewoon echt rotspul, en kom je daar nu steeds weer achter. Ik zou zeggen: gewoon links laten liggen.
Klik om te vergroten...
Het is vooral de nastimulatie die vervelend is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Het is vooral de nastimulatie die vervelend is.
Klik om te vergroten...
Ja en de vele bijwerkingen die je ervan krijgt als je die nastimulatie ontwijkt met steeds weer bijpakken
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, mien jong... kiek d'r maar mee uut.

NEP heeft hiernaast ook een veel te lange, zeer ellendige nastimulatie.

Ik zou zeggen: zit het maar gewoon effe uit. En bestrijd eventuele na-effecten niet met andere drugs, maar met goed eten: veel groenten (snacktomaatjes-komkommers-paprika's) werken goed. Banaantje en veel (rood-)fruit eten. Goed hardgekookt eitje erbij is ook goed. En als een eitje niet lukt, die high-protein shakes van de lidl doen ook wonderen.

Sterkte vandaag!
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt voor de tips kwa voeding wat zou helpen. In het begin kotste ik werkelijk alles uit. Nu voel ik me eigenlijk wel weer redelijk. Hooguit best aanwezige pijn in benen en nog wat verward. Heb al ontzettend veel RC gedaan, heb er geen een gehad die zo heftig/plots bijwerkingen veroorzaakte als NEP. Ik blijf wel op de 3mmc en 2mmc.
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee ik heb tijdens hebt gebruik van NEP geen andere middelen gebruikt, alleen NEP. Maar wat je zegt inderdaad over dat ik langer dan nromaal geen 3mmc op had dat het nastimulatie dat verergerde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."