4-fma misschien iets voor je?
Ik ga daar prima op, zeker op een wat langer feestje.
Werkt ook wat langer dan xtc. Maar weer niet zo lang als 6-apb.
Ik vraag me ook af of 5-apb of 5-mapb best m'n vollgend experiment kan zijn, ik kan er weinig concreets over zeggen buiten dat mapb minder upper zou zijn (wat goed is voor mij), maar jier lees ik ook minder euforie? Empathie heb ik te over dus dat hoeft niet... 6apb duurt me gewoon te lang en doet me niet erg veel, als 5 apb meer doet dan 5 mapb maar veel korter duurt is die misschien beter voor mij.
'k heb al vanalles geprobeerd, enige canthonine die iets deed voor mij was 3-MMC, Coke maakt me ook rustig en duurt niet te lang (maar te duur voor wat het maar doet) eutylone voel ik letterlijk niets van, dmxe doet me ook niets, mxe (of hoe heet die cocainevervanger ook weer), ook niets, lsd blotter doet me niets, dmt doet me noets (zelfs 1mg gestnoven, buiiten zweten en trillen geen trip of high), 4 ho met pellets of snuiven hielen me alleen wakker... ik ga nu nog eens proberen 5 meo dmt te roken(nog nooit iets in pijp gedaan dus heb handleiding/begeleider nodig), 2MMC is neutraal, doet me niets maar houdt me wel lekker wakker. A-pihp deed me ook niets. Enkel NEP en F2-ketamine bezorgen me een waardig relaxed gevoel voor hun geld.
Ik denk dus dat ik het bij dissociatieven ga moeten zoeken (en hypnotica, van zolpidem slaap ik zalig).
Dus, back to the main question, 5-apb of 5-ampb? en indien advies op de rest van m'n randinfo, steeds welkom, ook via pm. Mag gerust persoonlijk worden, ik kan ertegen, ik leer graag over mezelf
![:)]()
Alvast bedankt!