#1
Hallo allemaal,
Ik zie dat er meerdere topics zijn over het advies van drugs op festivals, maar mijn vraag ligt toch net ietsjes anders. Sinds 2016 ben ik een regelmatig festivalganger, waar ik voornamelijk naar hardcore festivals ga. Ik gebruikte hier meestal xtc 3mmc en 4fmp, totdat ik hier erg onrustig van begon te worden. Een continu paniekerig/ eenzaam gevoel wat erin resulteert dat ik me niet vermaak. Ik sta zo stevig in mijn schoenen, maar om de een of andere reden heeft dit een bepaald effect op mij. Met 3MMC is dit het ergst. Is dit voor anderen herkenbaar? Dit is trouwens vaak al vanaf moment van inname.
Ik heb een tijdje geleden iets genomen van een vriend, maar we zijn er niet meer achter gekomen wat dit was. Hier voelde ik me top op, van begin tot eind. Het was een beetje euforisch gevoel, niet extreem en werkte continu op hetzelfde niveau. Naar zoiets dergelijks ben ik naar op zoek. Het leek een beetje op 4FMP, waar ik me overigens wel vaak redelijk goed op voel. Iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken op een festival? Niet te heftig, iets dat (licht) euforisch aanvoelt en wat vooral op hetzelfde niveau aanhoudt. XTC en 3mmc werkt bij mij namelijk met pieken en dalen.
Ik zie dat er meerdere topics zijn over het advies van drugs op festivals, maar mijn vraag ligt toch net ietsjes anders. Sinds 2016 ben ik een regelmatig festivalganger, waar ik voornamelijk naar hardcore festivals ga. Ik gebruikte hier meestal xtc 3mmc en 4fmp, totdat ik hier erg onrustig van begon te worden. Een continu paniekerig/ eenzaam gevoel wat erin resulteert dat ik me niet vermaak. Ik sta zo stevig in mijn schoenen, maar om de een of andere reden heeft dit een bepaald effect op mij. Met 3MMC is dit het ergst. Is dit voor anderen herkenbaar? Dit is trouwens vaak al vanaf moment van inname.
Ik heb een tijdje geleden iets genomen van een vriend, maar we zijn er niet meer achter gekomen wat dit was. Hier voelde ik me top op, van begin tot eind. Het was een beetje euforisch gevoel, niet extreem en werkte continu op hetzelfde niveau. Naar zoiets dergelijks ben ik naar op zoek. Het leek een beetje op 4FMP, waar ik me overigens wel vaak redelijk goed op voel. Iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken op een festival? Niet te heftig, iets dat (licht) euforisch aanvoelt en wat vooral op hetzelfde niveau aanhoudt. XTC en 3mmc werkt bij mij namelijk met pieken en dalen.