Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs advies festivals onrustig gevoel

Drugs advies festivals onrustig gevoel

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Richierich1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik zie dat er meerdere topics zijn over het advies van drugs op festivals, maar mijn vraag ligt toch net ietsjes anders. Sinds 2016 ben ik een regelmatig festivalganger, waar ik voornamelijk naar hardcore festivals ga. Ik gebruikte hier meestal xtc 3mmc en 4fmp, totdat ik hier erg onrustig van begon te worden. Een continu paniekerig/ eenzaam gevoel wat erin resulteert dat ik me niet vermaak. Ik sta zo stevig in mijn schoenen, maar om de een of andere reden heeft dit een bepaald effect op mij. Met 3MMC is dit het ergst. Is dit voor anderen herkenbaar? Dit is trouwens vaak al vanaf moment van inname.
Ik heb een tijdje geleden iets genomen van een vriend, maar we zijn er niet meer achter gekomen wat dit was. Hier voelde ik me top op, van begin tot eind. Het was een beetje euforisch gevoel, niet extreem en werkte continu op hetzelfde niveau. Naar zoiets dergelijks ben ik naar op zoek. Het leek een beetje op 4FMP, waar ik me overigens wel vaak redelijk goed op voel. Iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken op een festival? Niet te heftig, iets dat (licht) euforisch aanvoelt en wat vooral op hetzelfde niveau aanhoudt. XTC en 3mmc werkt bij mij namelijk met pieken en dalen.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als 6abp. Zelf helaas nog geen ervaring mee.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt inderdaad als 6-APB. Duurde het ook heel lang voor je langzaamaan weer nuchter werd?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou dan ook voor speed gaan dan. Kun je naast snuiven ook in bommetjes/capsules nemen. Dat vind ik zelf echt ideaal op hardcorefeesten. Genoeg energie om de hele dag/nacht te hakken, euforisch en het werkt lekker lang. En anders is inkakken=bijpakken bij speed een stuk beter te doen dan bij xtc.
R
Richierich1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Klinkt inderdaad als 6-APB. Duurde het ook heel lang voor je langzaamaan weer nuchter werd?
Klik om te vergroten...
Het duurde inderdaad vrij lang en was niet heel heftig. Misschien dat maar eens ergens vandaan halen… enig idee over de dosering? Het enige probleem is natuurlijk dat mocht het niet lekker vallen het extreem lang werkt…
R
Richierich1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
Ik zou dan ook voor speed gaan dan. Kun je naast snuiven ook in bommetjes/capsules nemen. Dat vind ik zelf echt ideaal op hardcorefeesten. Genoeg energie om de hele dag/nacht te hakken, euforisch en het werkt lekker lang. En anders is inkakken=bijpakken bij speed een stuk beter te doen dan bij xtc.
Klik om te vergroten...
Speed deed ik vroeger ook wel eens. Alleen wel altijd met XTC erbij…
Hoe bedoel je trouwens beter te doen, qua dip?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Richierich1 zei:
Speed deed ik vroeger ook wel eens. Alleen wel altijd met XTC erbij…
Hoe bedoel je trouwens beter te doen, qua dip?
Klik om te vergroten...

Nee dat xtc bijpakken na een tijdje niet zoveel zin heeft, niet echt meer effect heeft. Pep kun je gewoon bij blijven pakken om weer opnieuw effect te hebben zeg maar.
En ja de dip van pep vind ik ook minder erg dan van xtc omdat het minder op je serotonine werkt.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Richierich1 zei:
Het duurde inderdaad vrij lang en was niet heel heftig. Misschien dat maar eens ergens vandaan halen… enig idee over de dosering? Het enige probleem is natuurlijk dat mocht het niet lekker vallen het extreem lang werkt…
Klik om te vergroten...
Je hoeft maar heel laag, althans in mijn geval, te doseren om een magische ervaring te hebben. Het is dan ook niet te hard en niet te zacht.

En legaal verkrijgbaar, maar ik zeg niet waar, want dat is hier op straffe van zweepslag en een enkele reis naar de kerker.

Hoelang is het geleden dat je 'dat onbekende middel' hebt gebruikt van die vriend?

Ik heb zelf afgelopen vrijdagavond 80 mg gedaan. Een gemiddelde dosis, ik ging keihard zonder redose en tot nu toe geen dip of kater.
R
Richierich1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MetalGuy zei:
Je hoeft maar heel laag, althans in mijn geval, te doseren om een magische ervaring te hebben. Het is dan ook niet te hard en niet te zacht.

En legaal verkrijgbaar, maar ik zeg niet waar, want dat is hier op straffe van zweepslag en een enkele reis naar de kerker.

Hoelang is het geleden dat je 'dat onbekende middel' hebt gebruikt van die vriend?

Ik heb zelf afgelopen vrijdagavond 80 mg gedaan. Een gemiddelde dosis, ik ging keihard zonder redose en tot nu toe geen dip of kater.
Klik om te vergroten...
Dat zal nu drie/vier maanden geleden zijn. Ik weet inderdaad waar je bedoeld met verkrijgen, dus dat komt goed. Alleen zijn die redelijk hoger gedoseerd dan 80mg. Raad je trouwens 6apb, 5apb of 5mapb aan? Weet zelf niet of hier wezenlijk verschil in zit.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Richierich1 zei:
Dat zal nu drie/vier maanden geleden zijn. Ik weet inderdaad waar je bedoeld met verkrijgen, dus dat komt goed. Alleen zijn die redelijk hoger gedoseerd dan 80mg. Raad je trouwens 6apb, 5apb of 5mapb aan? Weet zelf niet of hier wezenlijk verschil in zit.
Klik om te vergroten...
Dan moet je serotonine wel weer zijn hersteld!

Je kan ook kiezen voor poedervorm, microdose weegschaaltje en lege capsules erbij. Op die manier kan je zelf de dosis bepalen.

Van die drie heb ik alleen nog geen ervaring met 5-mapb, maar tot nu toe raad ik persoonlijk 6-apb aan. Dit omdat er meer euforie aan zit dan de 5.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Ik zou dan ook voor speed gaan dan. Kun je naast snuiven ook in bommetjes/capsules nemen. Dat vind ik zelf echt ideaal op hardcorefeesten. Genoeg energie om de hele dag/nacht te hakken, euforisch en het werkt lekker lang. En anders is inkakken=bijpakken bij speed een stuk beter te doen dan bij xtc.
Klik om te vergroten...
Maar als je wijs bent en niet steeds loopt bij te pakken heb je toch net exact dezelfde uitkomst als wat OP heeft met 3mmc?🤷‍♂️
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
4-fma misschien iets voor je?
Ik ga daar prima op, zeker op een wat langer feestje.
Werkt ook wat langer dan xtc. Maar weer niet zo lang als 6-apb.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me ook af of 5-apb of 5-mapb best m'n vollgend experiment kan zijn, ik kan er weinig concreets over zeggen buiten dat mapb minder upper zou zijn (wat goed is voor mij), maar jier lees ik ook minder euforie? Empathie heb ik te over dus dat hoeft niet... 6apb duurt me gewoon te lang en doet me niet erg veel, als 5 apb meer doet dan 5 mapb maar veel korter duurt is die misschien beter voor mij.

'k heb al vanalles geprobeerd, enige canthonine die iets deed voor mij was 3-MMC, Coke maakt me ook rustig en duurt niet te lang (maar te duur voor wat het maar doet) eutylone voel ik letterlijk niets van, dmxe doet me ook niets, mxe (of hoe heet die cocainevervanger ook weer), ook niets, lsd blotter doet me niets, dmt doet me noets (zelfs 1mg gestnoven, buiiten zweten en trillen geen trip of high), 4 ho met pellets of snuiven hielen me alleen wakker... ik ga nu nog eens proberen 5 meo dmt te roken(nog nooit iets in pijp gedaan dus heb handleiding/begeleider nodig), 2MMC is neutraal, doet me niets maar houdt me wel lekker wakker. A-pihp deed me ook niets. Enkel NEP en F2-ketamine bezorgen me een waardig relaxed gevoel voor hun geld.

Ik denk dus dat ik het bij dissociatieven ga moeten zoeken (en hypnotica, van zolpidem slaap ik zalig).

Dus, back to the main question, 5-apb of 5-ampb? en indien advies op de rest van m'n randinfo, steeds welkom, ook via pm. Mag gerust persoonlijk worden, ik kan ertegen, ik leer graag over mezelf :)
Alvast bedankt!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
4-fma misschien iets voor je?
Ik ga daar prima op, zeker op een wat langer feestje.
Werkt ook wat langer dan xtc. Maar weer niet zo lang als 6-apb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."