Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-CMC tripreport (zelfs met 2 pellets van 250mg voelde ik niks, heeft iemand een rede hiervoor)

3-CMC tripreport (zelfs met 2 pellets van 250mg voelde ik niks, heeft iemand een rede hiervoor)

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
ander_jochLid
01-01-2024, 00:00
#1
tripreport 3-CMC
beginnende tripper



Vannacht (31-6-2022) was mijn 2e ervaring met 3-cmc. (250mg pallets)
En de eerste keer dat ik een "trip" report maak, hopen dat het niet dramatisch is.
Ik heb dit tripreport deels geschreven tijdens de "trip".

Aan het begin van de avond twijfelde of ik er wel zin in had. Maar ik had toch niks op de planning staan en had ook geen zin in een saaie avond.
Dus heb ik besloten om toch weer een ervaring rijker te worden. wederom met 3-cmc
Ik had om 8 uur gewoon normaal avond gegeten (ondanks dat ik had gelezen dat dat invloed heeft maar ik moet toch eten hé). ben benieuwd!!


tijden zijn gewone kloktijden NIET het aantal minuten na innamen

00:40) tijd van inname (oraal, 250mg pallet)

01:30) 50 minuten later en ik voel nog niks, beetje jammer. ik verveelde me dus toen dacht ik hé, ik ga een tripreport typen.

02:00) ondertussen 1 uur en 20 minuten verder en ik voel nog steeds niks. ik begin wel een beetje een droge mond te krijgen, maar ik word langzamerhand ook wel een beetje moe van al dat wachten. toch maar even een film opgezet. ondanks dat het de eerste keer ook rond de anderhalf uur duurde voelde het wel anders. de eerste
keer bouwde het op maar ik voel nu nog niks.

02:15) voel iets lichts opkomen, ik ben iets energieker, voel mijn hart een beetje kloppen. en ben niet meer zo moe als eerst. de eerste keer 3-cmc ging ik na
omme nabij 2 uur wel harder dan dat ik nu doe, misschien was de eerste toch geen 3-cmc? nog steeds wel een chill gevoel.

02:35) hard klopt iets harder en iets energieker als 20 minuten geleden, ben ondertussen in bed gaan liggen met wat muziek, tijdens
het typen van dit tripreport. zit er over na te denken om nog een pellet van 250mg te nemen. geen idee of dat dit kan.

03:15) redelijk droge mond, nog meer energie. nog steeds niet het relaxte gevoel wat ik de eerste keer had. toch misschien nog maar even
wachten met bij pakken.

03:20) ik heb geen flauw idee maar misschien is de reden dat ik niet zo aan het "trippen" ben, omdat ik tijdens deze "trip" dit report
schrijf terwijl ik de vorige keer lekker aan het chillen was met muziek. ook voel ik me nog energieker ondanks dat het 03:20 in de ochtend is. hopen dat die vermoeidheid weg gaat.

03:40) droge mond (nog te doen) voel me echt energie vol. maar helaas niet het chillen gevoel waar ik op gehoopt had.

03:55) ergere droge mond dan net.. ben hem aardig goed aan het chillen met muziek heb het erg warm, zweet een beetje en m'n hart
gaat redelijk tekeer maar tot nu toe 100% beter dan een nuchtere avond.

04:20) effecten zijn vrijwel weg. heb alleen nog een droge mond en nog erg actief. Ik zit te twijfelen om nog een pallet van 250 mg te
nemen maar ben er nog niet zeker van want ik weet de consequenties niet, om 04:45 neem ik mijn besluit.
ik zoek de vibe van eerste keer.

04:50) ik heb er nog een genomen, hopen dat het wonderen doet en geen kwaad!!

05:05) hartkloppingen zijn weg, ben nog wel energiek, nog een droge mond en totaal niet moe. volgende keer eerder bij pakken dus

05:30) ik geef het wat tijd om in te werken, hoop dat het nu een wat effectiever werkt

05:37) droge mond begint weer erger te worden

05:30) voor mijn gevoel loopt mijn hoofd een beetje achter, ik kan minder goed nadenken, het duurt soms langer om dingen te verwerken af
en toe loop ik voor een seconde of 10 een beetje vast en als ik snel met mijn ogen van de ene naar de andere kant ga dan is dat zo
wazig dat ik slecht zie (het is niet zo erg om me zorgen om te maken, de reden zou kunnen zijn omdat ik mijn lenzen niet in heb}.
wel nog steeds aan het chillen tho.

05:50) ik begin iets te voelen, vreugde, zin om te praten,. de muziek laat me echt heel goed voelen ondanks dat het effect van de 3-cmc echt mild is, maar de muziek is
gewoon veel beter punt.

06:50) 2 uur verder na innemen van de 2e pellet, in de tussentijd heb ik half dit report geschreven. ik heb maar heel even iets
kleins gevoeld ben wel nog best energiek alleen vind ik het de drogen mond niet waard

10:30) moraal van deze avond, ik heb 2 pellets 3-cmc van 250mg ingenomen over een tijdsduur van ongeveer 5 uur en heb er echt heel amper iets van gevoeld.


ps: heeft iemand een r.c aanrader waarop een beginnende tripper\\ goed op kan gaan. of een oplossing waardoor ik wel de 3-cmc voel.
of was het misschien de setting waar ik in was? ik was namelijk geen seconde relaxed, of word je juist onrustig van 3-cmc? want in dat geval was mijn eerste keer geen 3-cmc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ander_joch zei:
ps: heeft iemand een r.c aanrader waarop een beginnende tripper\\ goed op kan gaan. of een oplossing waardoor ik wel de 3-cmc voel.
of was het misschien de setting waar ik in was? ik was namelijk geen seconde relaxed, of word je juist onrustig van 3-cmc? want in dat geval was mijn eerste keer geen 3-cmc
Klik om te vergroten...
Als 'Tripper' zou ik alle Cathinones links laten liggen. RC's met trippotentie: 5MAPB & 6APB. ++Energie & beetje trippy.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
3-cmc kan ik iedereen afraden. Als je wilt begiinen met trippen; 2F-DCK of 2CB-FLY.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is troep
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijntje o-pce laat je wel trippen
a
ander_jochLid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
Het is troep
Klik om te vergroten...
daar kan ik het nu wel mee eens zijn. maar ik blijf het toch wel gek vinden dat toen ik voor de eerste keer 3-cmc in nam echt een heerlijke avond had, muziek klonk fantastisch en ik was helemaal top, geen stress niks. is er een reden dat alle 2 de ervaringen compleet anders waren?
a
ander_jochLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
3-cmc kan ik iedereen afraden. Als je wilt begiinen met trippen; 2F-DCK of 2CB-FLY.
Klik om te vergroten...
ik heb toevallig wel 2C-D, is dat ongeveer te vergelijken of geeft dit totaal andere effecten? zo ja, welke?
a
ander_jochLid
01-01-2024, 00:00
#8
VJ_LSD72 zei:
Als 'Tripper' zou ik alle Cathinones links laten liggen. RC's met trippotentie: 5MAPB & 6APB. ++Energie & beetje trippy.
Klik om te vergroten...
ik heb ook 5MAPB maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten? en in wat voor een omgeving is dit het fijnste?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ander_joch zei:
ik heb ook 5MAPB maar ik weet niet wat ik er van kan verwachten? en in wat voor een omgeving is dit het fijnste?
Klik om te vergroten...
in een omgeving met gelijkgestemde mensen. op een feestje of festival. het lijkt een beetje op mdma maar dat kan varieren. laat de 5mapb wel eerst testen zou ik zeggen.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om niet te trippen maar me wel (meestal op de klok max 5 uur after effects inbegrepen) is nep. Relaxed, ben je even wat allerter. In het geval van impulsieve persoonlijkheid zou ik dit laten liggen -de meeste rapporteren heftige euforie vanaf 80, bij mij is dat het enige dat ontbreekt),tijd gaat vlotter en als je disciplinair genoeg bent om met je grammetje een maand om te gaan: geen verslavingsgevaar.


Enige andere rc"s die me iets doen is 2F-dck of gewoon dck (2F is stukken goedkoper, zachter en geeft je een heel relaxte come up. Bij middel dosissen voel je je wat dronken, vergelijkbaar met alcohol maar toch duidelijk niet van alcohol) met een warm, vibrerend gevoel vanbinnen en als je totaal geen intollerantie hebt op disso's,zelfs al bij medium tot sterk hallucinaties/trips. K-hole heb ik nog nooit gehaald maar wil ik ook enkel in gezelschap meemaken; Daarvoor zou ik dan DCK gebruiken. Dubbel zo duur maar je hebt vanaf 40mg al een serieuze trip, je doet er dus langer mee maar de extraatjes die 2F gevenh eb je dan wel niet. Probeer ze beide, maar niet samen zou ik voorstellen.
M
MikeqqqLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blue bliss pellets een keer proberen?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."