Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grote pupillen, grotere ogen ( als ik nuchter ben zijn mn ogen sowieso wat kleiner, dus dan valt het extra op ) dikke kaken ( van het bijten )"
"gtje zei: de dosering van kristal mdma is veel en veel sterker ... let op als je het ene keer gebruikt dat je begitn met een sleutle puntje en gebruik dan niet heel wijs je grootste sleutel!!! 0,05 gr kan al een lekkere trip bezorgen te veel zorgt duzz voor een overdosis wat je al snel kunt krijgen omdat het een heel gedosisseerd spulletje is ... het schijnt wel minder bijwerkingen te hebben en uitwerkingen ik heb het nnog nooit gedaan me maten deden het wellis ik ging al van een heel normaal pilletje naar de kl*te duss ben daar nooit aan begonnen greetzzz Klik om te vergroten... Nogal overdreven vind ik. 0,05 is eigenlijk bijna niets. En je krijgt niet 'heel snel' een overdosis als je gewoon een beetje normaal doet. Als je het nooit gebruikt hebt en je info gebaseerd hebt op wat dingen die je toevallig gehoord hebt vind ik het tamelijk nutteloos."
"elstinkydermeister zei: pixo207 zei: Hard gaan op 80mg? Zelfs mn eerste keer niet Klik om te vergroten... tja, niet elk lichaam is even gevoelig voor een bepaalde stof he Klik om te vergroten... Idd, of placebo. Maar 2 jaar geen xtc is wel ( ongeveer ) gelijk aan de eerste keer."
"Het hangt gewoon af van je gevoel en het vertrouwen in jezelf. Als het ergste geweest is ( na 2-3 uur ) durf ik best te rijden en weet ik van mezelf dat ik het kan, zolang je niet met je ogen wegdraait of al te veel wordt afgeleid door personen in je auto kan het best. Je voetl meestal zelf wel aan of je kan rijden of niet."
"Flaffie zei: Die Gert Jan en Niels konden mooi effe reclame maken voor hun bedrijfjes. Het lijkt wel of ze daarvoor met het programma mee hebben gedaan. Vooral die Gert jan praat echt alsof hij het heeft ingestudeerd. Wel opvallende resultaten zeg. Vreemd dat ze die Andy niet konden bereiken, concludeer ik uit dat het met hem niet goed gaat. Die moeder van Marvin was wel grappig met die opmerking. Ik vond die fillemon presenteren alsof het een commercieel programma is. Verder wel leuk programma :P Klik om te vergroten... Ik vond fillemon ontzettend slecht prestenteren. Ik heb me echt ontzettend aan hem geërgerd met zn 'grappige opmerkingen'. Als ze aan boord gaan van die boot: 'Jullie hebben al te vaak de boot gemist.' Tegen Jet aan tafel over wat bruin beslag: 'Heb je het al geprobeerd te roken Jet, of niet?' Of tegen Dennis in zn huis: 'Deze stoelen zijn zelfs voor jou bestand.' Maar als iemand dan tegen hem iets zegt voelt hij zich meteen bedreigd en gaat hij naar de staf, maar 'Ik ga niet mee hoor, straks heb ik het gedaan!'"
"Die dingen hoef je niet meer naar boven te halen als je er geen last van hebt. Door er over te gaan speculeren ga je je juist druk maken om dingen die er allang niet meer toe doen."
"Ik heb het idee dat deze term voor iedereen anders is. Dus bij deze; wanneer ben je verslaafd, of zie jij iemand als verslaafd?"
"Niet meer normaal kunnen functioneren zonder (...)"
"Een normale aansteker doet het goed genoeg. Laat gewoon voor de zekerheid iemand met 2 aanstekers lighten."
"A/P stond erop, aan de andere kant een breeklijn. Wit van kleur."