#1
Hmmm, waarom? Ik vind de paddestoeltjes al heftig genoeg
.
Spor zei:2C-b / e & keta is denk ik wel mijn favo combi !
Nienke zei:Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????
Nienke zei:Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????
Oom Klaas zei:Nienke zei:Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????
Er zijn ook weleens mensen overleden door water,
dat maakt het nog niet per definitie gevaarlijk.

Immo zei:Oom Klaas zei:Nienke zei:Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????
Er zijn ook weleens mensen overleden door water,
dat maakt het nog niet per definitie gevaarlijk.
Water kan toch wel flink gevaarlijk zijn hoor, Denk aan de Tsunami van een aantal jaar geleden.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."