Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRockwerchter en drugs.

Rockwerchter en drugs.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vertrek donderdag naar het festival Rockwerchter in Belgie. Weet iemand uit ervaring hoe streng de controles op het festival, de camping en de reis erheen zijn?
Ik ben niet van plan om gigantische hoeveelheden mee te nemen, maar naast wat wiet hooguit wat GHB en een paar pillen.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wrs enkel control op drinke da ge ni mee binnen moogt pakke.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deep Blue zei:
Wrs enkel control op drinke da ge ni mee binnen moogt pakke.
Klik om te vergroten...
watte?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Deep Blue zei:
Wrs enkel control op drinke da ge ni mee binnen moogt pakke.
Klik om te vergroten...
watte?
Klik om te vergroten...

zucht belgen...

"waarscijnlijk enkel controle op drinken, ....(geen id over de rest)"
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben 6 jaar geleden en toen controleerden ze enkel je rugzak of je geen glazen flessen oid bijhebt. Kan natuurlijk ondertussen al veranderd zijn.
M
MouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Waarschijnlijk enkel controle op drinken dat je niet mee naar binnen mag nemen"
En ik denk niet dat de controle zo streng gaat zijn tenzij je er verdacht uitziet en ze je er tussen uit nemen. Op pukkelpop heb ik nog nooit controle gezien en op werchter (waar ik maar 1x ben geweest) ook niet.
Have fun!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wist wel wat er stond :grin: Ik schrok gewoon van het hoge belgische gehalte in één zin. Het heeft z'n charmes maar niet getypt op een forum..
M
MouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, ja ik kan me er soms zelf aan ergeren ookal ben ik zelf Belgisch :rolleyes:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is mij vorig jaar op dour gelukt om 36 blikjes bier mee te nemen.We hadden het bier in de auto gelaten en waren het terrein opgegaan en ons tent opgezet enz...
Toen met m´n lege backpack terug naar de auto het bier tussen jassen en denkens gewikkeld en weer terug naar binnen.
Bij de controle voelde ze enkel aan m´n tas of er geen flessen of harde spullen inzatten.
Haha :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."