Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd vraagjes MDMA/XTC

Altijd vraagjes MDMA/XTC

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ADutchNightmareLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Ik doe niet vaak xtc, eens in de 3 maanden ivm tolerantie die ik niet wil en omdat het gewoon veelste leuk is, echter heb ik de laatste paar keer het wel super gevonden. Alleen de mensen om mij heen maken zich dan altijd zorgen, geven van dextro, me naar de ehbo willen sturen enz.

Ik vind het super raar, alsof xtc bij mij heel anders werkt, ik ga echt KEEEIIIHAARD! en trek de hele tijd, echt de hele tijd gekke bekken en ben echt een 1ste klas mogool. Dit topic is niet om aandacht te trekken, maar ik wil gewoon graag met rust gelaten worden als ik een ptje op heb...

Wat kan ik doen tegen het kaakschaatsen/rare bekken trekken?
Na 4 maanden pauze ga ik dit weekend voor de 1ste keer MDMA doen, heb mijn kristallen net fijn gestampt zodat het veel kleiner is. Doseren met natte vinger. Maar wanneer kan ik weer bijpakken? Wil rond 13:00 beginnen en het feest is om 23:00 afgelopen.

Dit is een offtopic vraag. Ik ga na het feest over op G, kan dit veel kwaad? En heeft iemand hier ervaring mee?

En nog een vraag. Wat is leuk om te doen tijdens een festival met MDMA op? Had ooit iets gehoord als je ogen even dicht doen wat ook zeer gaaf zou zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vroeger vaak werd gedaan door vele was nadat je de eerste keer een beetje hebt genomen en dat uit aan het werken is weer wat bijnemen. Zat meestal dan een uur of 4 tussen meestal en als er voor de 2e keer werd gepakt namen ze vaak iets meer ivm tolerantie.

Wat kan ik doen tegen het kaakschaatsen/rare bekken trekken?
Klik om te vergroten...

Tja het simpelste antwoord zit je niet op te wachtten (niet nemen) maar ik had meestal kauwgum wat redelijk hielp. Verder proberen de kaak tte laten ontspannen is niet altijd even makkelijk/mogelijk maar altijd een poging waard.

Na een feest waar je MDMA hebt genomen en dan 'overstappen' op GHB resulteert vaak (meestal vrij snel als iedereen moe is/word) in slaap is mijn ervaring om me heen :wink: Gezond of aan te raden is het niet natuurlijk verder. Omdat je brein dan alweer bezig is de schade van de XTC te herstellen er ook nog GHB bij komt, misschien/waarschijnlijk krijg je daardoor een grotere/langere kater / 'dinsdagdip'
Zou after E halen bij een smartshop als ik jou was kan goed helpen het balans weer goed te krijgen in het brein.

Hopelijk heb je er iets aan!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Magnesium. En dan vooral het chloride-zout(de meeste magnesiumzouten zijn ook laxeermiddelen :grin:, maar het chloride zout niet :wink: ). Helpt mij enorm. 400mg ofzo. Enige wat je dan nog dan me ziet is pupillen. En tijdens de "roll" een constante lage dosis G, 2ml per 2 uur, helpt ook heel erg tegen het verrotte spierengevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."