#1
Is het niet zo dat de drang naar XTC afneemt, omdat speed ook een amfetamine is die serotonine afgeeft en dopamine regelt?
Hoe erg is dat vrolijke gevoel vergelijkbaar met MDMA? Raak je dan niet extra hard verslaafd aan XTC?
Er staat een interessante verslavingspost in de Speed sectie op dit forum, waarin uitgelegd wordt hoe een pep verslaving zich opbouwd. De conclusie uit die post is dat als je het de ochtend erna weer gebruikt het een kwestie van een sneeuwbal effect wordt. Is misschien waard om dat ook even te lezen als je al elke week tijdens uitgaan gebruikt?
Hoe erg is dat vrolijke gevoel vergelijkbaar met MDMA? Raak je dan niet extra hard verslaafd aan XTC?
Er staat een interessante verslavingspost in de Speed sectie op dit forum, waarin uitgelegd wordt hoe een pep verslaving zich opbouwd. De conclusie uit die post is dat als je het de ochtend erna weer gebruikt het een kwestie van een sneeuwbal effect wordt. Is misschien waard om dat ook even te lezen als je al elke week tijdens uitgaan gebruikt?
