Hoeveel dagen wordt aangeraden om te pre-loaden en afteren met 5 htp?
Gewoon de dag ervoor, de dag zelve en de dag na gebruik vitamine C en B1,B2 en B6 nemen. Ik raad je aan dit te kopen:
http://www.vitaminstore.eu/vitaminen/58 ... 3godRHjzkw
Je zult dan geheel geen kater voelen en ook totaal geen geheugen problemen merken.
Nou de hoofdvraag. XTC rustpauze 2 a 3 maanden. Kan je deze rustpauze verkorten als je gezond eet?
Het hele idee van MDMA is dat het hersenvergif is (nouwja... MDMA zelf niet; maar de serotine bom heeft dat als gevolg), waar je hersenen bij de juiste hoeveelheid
(1-2mg/kg_lichaamsgewicht/2-3maanden (voor vrouwen 1-1,5mg/kg_lichaamsgewicht/2-3maanden)) zich volledig schijnen te herstellen.
Nu is het zo dat je in principe met na 2-3maanden onthouding je hersenen bijna helemaal weer in orde schijnen te zijn (4-5% gewenning). Het is ook zo dat als je minder dan 4 weken onthoud je zeker schade hebt. De exacte gezonde dosering wordt nu onderzocht door het Nederlandse onderzoek "NEXT" (The Netherlands XTC Toxicity study).
Ook wil ik graag weten hoe het zit met bijdoseren.
Als je dosering 150mg is (bijvoorbeeld), dan is het onzin om meer te pakken, aangezien je dan toch alles verbruikt hebt. Je kunt beter uitrekenen hoelang je wilt gaan en aan de hand daarvan minimaal na 2,5uur pas bijpakken
(Na het inslaan, dus niet na het pakken!). De reden daarvoor is dat als je voor het eerst tikt je ongeveer een uur moet wachten, maar dat als je bijpakt het veel sneller gaat!
Het is een mythe dat meer pakken helpt; als je serotine op is; dan is het op. Punt. Pak je teveel dan loop je enkel maar het risico om teveel te nemen, waardoor je dik gaat hallucineren, maar je dan wel een dik zwart gat in je geheugen krijgt, waardoor je er geen chille herinnering aan overhoud (zonde!).
Het hele idee van lekker gaan licht voor de volle 100% aan de setting waarin jij je begeeft. Ik heb wel eens (heel dom) teveel genomen en daar geen love gevoel bij gehad, terwijl ik later met minder veel lekkerder ging en het wel weer had.
Nu voelde ik mij niet gek enzo, ik was heel serieus. Wist wat ik deed alleen bleef ik wel hakken. Later nog halfje en toen kreeg ik kramp enzo maar trok snel weg, nog steeds geen verschil.
Je serotine was gewoon op en dus kreeg je enkel de nare bijwerkingen van XTC, namelijk knarsetanden en stijve spieren.
Hoe kan ik de hele avond dat gekke bekkentrekkerij krijgen en dat dom lullen/raar doen?
Dom lullen krijg je naarmate je vaker MDMA/XTC gedaan heb steeds beter onder controlle, maar de feeling blijft gewoon prima.
Je kan in principe je eigen testpersoon spelen en het elke vier weken doen in combinatie met die vitamine pillen die ik hierboven suggereerde... Maar als je merkt dat het love gevoel er niet meer is, dan moet je weer 2-3maanden wachten om het terug te laten komen. Weiger je domweg dan 2-3 maanden te wachten, dan zul je uiteindelijk dat love gevoel nooit meer kunnen krijgen en loop je kans op een levenslange depressie, hoewel dat laatste nooit wetenschappelijk onderzocht is.