Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GHB of GBL proef je echt wel in je drankje, hoe kort je ook bent. Helemaal als ze het met bier gedronken heeft enzo. Ik denk dat er dus gewoon helemaal niks aan de hand is."
"Ik had wat vragen over deze combinatie. Ik wil beginnen met G in de bus op weg naar duitsland. Als ik daar ben is het (hopelijk) wel uitgewerkt. Nadat ik binnen ben en het uitgewerkt is wil ik weer G nemen tot ik dat ook bijna niet meer voel, uurtje of 8. Daarna is het de vraag, of eerst weer xtc of eerst beginnen met G? Dit is ook gelijk de laatste portie G die ik dan neem, vanaf dan zal ik alleen maar xtc doen. Ik snap ook nog niet hoeveel van het doseren. Bijvoorbeeld vorige zaterdag. Had om 22:45 5ml genomen, om 23:15 voelde ik dit echt super goed. Nog 2 biertjes bij gedronken. Echt om 00:30 voelde ik er niet zo heel veel meer van. Voelde me niet helemaal nuchter nog. Toen om 02:30 weer 5ml genomen en voelde ik het minder goed dan die 1ste dosis. Iemand hier een verklaring voor?"
"kom op zeg, dit bericht is al 2 dagen oud"
"1) Kan je GHB gebruiken als je erg moe bent? 2) Hoeveel dopjes GHB heb je nodig vanuit een Flugel flesje? 3) Ik had dit weekend 2 dopjes GHB vanuit een half spa blauw flesje die ik met een maat deelde. Allebei dronken we ervan en ik voelde het sterk. Is een normale maat beker met 2 dopjes GHB en water dan weer niet teveel om te drinken? 4) Wat moet je doen als je merkt dat je erg moe begint te worden van de GHB...? 5) Kan het kwaad om te slapen op GHB? 6) Lekker met dit weer in de zon liggen en G drinken kan geen kwaad? 7) Wat moet je doen als iemand out gaat van GHB? Kan je outgaan verhelpen door deze persoon de gehele tijd wakker te houden door pijnkneepjes toe te passen? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen."
"Beste Drugsforum lezers, Ik heb een vraagje m.b.t de Q-dance xtc pillen. Ik heb gehoord dat de laatste batch die was uitgebracht slecht was en dat mensen daarmee problemen hadden. Kan iemand iets meer kwijt over Q-dance pillen? (Ik ben er niet bekend mee, maar wil ze wel eens proberen) Of dat de pillen laatste tijd een te laag MDMA gehalte hebben. Volgens mij ligt een normale Q toch wel op de 150? Misschien verschilt dit ook per regio (Utrecht), denk dat er meerdere zijn die deze pillen drukken. Iedereval ik zou graag recente informatie willen hebben over deze pillen. ADutchNightmare"
"Wat is nog meer leuk/vergelijkbaar?"
"Ik kan dus q-dancejes krijgen. Modbreak Niet vragen naar prijzen!"
"Harstylerlover zei: zaterdag is xqlusive. Ik heb daarvoor twee speaker besteld. Alleen is mijn vraag omdat ik een meisje ben 1.70m en 58kg. Is het verstandig om ze te nemen. Ik lees er allemaal enge verhalen over. Of kan ik gewoon kwartjes doen? Klik om te vergroten... Ik wil het je zaterdag allemaal uitleggen goed :P Je kan ze gewoon prima nemen. Kijk je wel uit voor overdosis? Ik had er op thunderdome 2 geslikt en mijn been leek wel een anker, was wel na 5minuten weg maar toch echt even heftig. Zo bijzonder vond ik ze overgens ook niet... 1ste keer Lacoste was lekkerst. Hard Bass gaan we voor de rotondes."
"Zit nu aan de pep ipv het xtc gebruik. Nu ik pep gebruik is de drang voor xtc ook veel minder groot. Echter constateer ik wel dat er nu elke keer drugs wordt gebruikt als ik uitga. XTC wil ik weer doen op HardBass, dan heb ik namelijk 2 maanden pauze gehad wat mij wel genoeg lijkt."
"Hoeveel dagen wordt aangeraden om te pre-loaden en afteren met 5 htp? Nou de hoofdvraag. XTC rustpauze 2 a 3 maanden. Kan je deze rustpauze verkorten als je gezond eet? Kipfilet Banaan Appel Vitamine C Voldoende vocht Etc. Ook wil ik graag weten hoe het zit met bijdoseren. Thunderdome 2 speakers gekregen. 1 door de helft en na 3/4 uur kom ik op een drempel terrecht, de pil wilt niet inslaan. Nam er achteraan nog een halfje en toen ging het goed. Heb deze pil 4 uurtjes gevoeld helaas...Ik ben wel echt super hard gegaan. Toen heb ik eigenlijk als waar half uurtje pauze gehad en toen de weer de andere speaker gebroken door de helft. Nu voelde ik mij niet gek enzo, ik was heel serieus. Wist wat ik deed alleen bleef ik wel hakken. Later nog halfje en toen kreeg ik kramp enzo maar trok snel weg, nog steeds geen verschil. Hoe kan ik de hele avond dat gekke bekkentrekkerij krijgen en dat dom lullen/raar doen? ?"