Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PharmaPhreeK zei: Ik heb even gekeken naar de wiki-pagina van methamphetamine in het engels en in het nederlands... wat blijkt, dat op de nederlandse pagina alles lijkt te zijn geschreven uit een bijna persuasieve doel, alsof het door bezorgde ouders voor hun kinderen is geschreven, terwijl de engelse pagina informatief en wetenschappelijk meth behandelt. Uit de nederlandse pagina blijkt ook dat "je na een keer gebruik al verslaaft bent aan meth" en dat je "van meth wel een spacend effect krijgt(in tegenstelling tot speed)" (klinkt inderdaad erg wetenschappelijk...) Ik zou het een goede initiatief vinden als we de nederlandse pagina even kunnen laten veranderen zodat het wetenschappelijk, en bruikbaar wordt. Weg met de propaganda ! Klik om te vergroten... Dat is inderdaad beetje nep geschreven. Echter gaan zij uit van iemand die Meth rookt, en geloof me dan ben je echt snel verslaafd eraan. Dit is namelijk erg puur, veel puurder dan de HCL vorm (noemen ze Crank in amerika) Als je meth snuift dan is het veel minder heftig, toch ben je gemakkelijk 12-18 uur achter elkaar wakker in tegenstelling tot de 6-8uur van amfetamine (speed). Ook krijg je een heftigere buzz dan bij speed. Als je het snuift is de come-down (uitwerking) al een hel. Wanneer je het rookt is de come-down bijna ondragelijk, je neemt snel weer en voor je het weet 2-3 dagen wakker. Er is een duidelijk verschil in de puurheid van de heldere Meth crystallen en de witte Meth HCI vorm (poeder). Ik heb het zelf daarom ook nog nooit gerookt, hou me longen liever zonder gaten Kortom Meth is het evil broertje van Amp maar aan de andere kant vele malen sterker in werking"
"Als het mega nat is of plakkerig, doe ik altijd ff deppen met een Koffiefilter. Hier hecht de speed zich in iedergeval niet aan."
"zommes zei: Ik vind het effect van oraal innemen van speed lekkerder en beter. Waarom? Meer euforie en minder strak, geen verstopte neus, geen risico op witte kaaien die eruit komen en je hebt dat allemaal met minder speed dan als je het door je neus haalt. Klik om te vergroten... Ja zo ervaar ik dat ook, alleen maat van me krijg je dan zo snel maag zweren En ik vind ook dat de werking langer aanhoud (lees minder goed kunnen slapen na het gebruik, dan wanneer ik het snuif) Leg is uit wat kaaien zijn?"
"Goed bezig man, altijd blijven denken: het is nooit te laat om te stoppen. Dus ook al voel je je weer down en kut, gewoon eraan denken wat voor nare dingen speed met je lichaam doet als je het misbruikt. Dit helpt echt. Zolang je de nadelen voor blijft houden, vind je de voordelen vanzelf niet meer belangrijk. En als je weer in een goed ritme wilt komen, moet je 4 weken lang 7 dagen per week je wekker zetten op exact dezelfde tijd. En ook elke dag rond de zelfde tijd naar bed gaan. Dan kom je heel snel weer in je dagelijkse ritme, en voel je je niet meer moe. Ik zelf merk dat ik weer in me ritme zit als ik ff voor de wekker wakker wordt. Maarja dat kan bij iedereen anders zijn. Succes ermee man!"
"zommes zei: Het is een vrouw. Klik om te vergroten... sorry"
"Heb jezelf een lab? je beschrijft het namelijk zo mooi.Vooral dat knetterend geluid Confused bij de maak van crack....dat wist ik niet.. Klik om te vergroten... En juist daarom word het crack genoemd, omdat het knetterd"
"Ik weet niet hoe jullie er op komen dat Speed meer chemisch of slechter voor je zou zijn dan Cocaine. Of dat Coke meer natuurlijk is http://www.youtube.com/watch?eurl=&v=jbuNCoXpOGE Kijk maar eens naar dit filmpje over de productie van coke, de gebruikte zuren komen ook voor bij de productie van speed en het is dus compleet onzin om te zeggen dat coke gezonder voor je is dan speed of dat speed 10x slechter is. En om te zeggen dat bij coke gebruik word gemaakt van een natuurlijk product als een van de grondstoffen (coca-bladeren) klopt wel. Maar bij speed is dit afhangelijk van het productie proces ook zo, je kunt namelijk Ephedrine gebruiken als grondstof welke word gewonnen uit het Ephedra-Kruit, en dat is net zo natuurlijk als die coca-bladeren. Ik wil speed heus niet verheerlijken ofzo, ik vind coke ook lekker. Alleen tijdelijk, word er snel down van en in jezelf gekeerd. Geef mij maar een lekkere snats speed"
"El Retro zei: jaja coke is ook chemisch. maar als coke als zo wordt gemaakt, stel je eens voor hoe speed dan wordt gemaakt Klik om te vergroten... Nou zoveel scheelt het niet hoor Speed word ook vaak genoeg gewassen met benzine of diesel. En sulfuric acid (zwavelzuur) acetone etc etc word ook gewoon gebruikt bij de productie van ampetamine. Als je nou gaat kijken naar de afval stoffen in cocaine, denk ik dat die minder aanwezig zijn omdat het proces volledig is uitgewerkt. Ampetamine worden meestal vlug in elkaar gedraaid waardoor er een hoop onzuiverheden in zitten, uiteraard moet je dan gewoon een andere dealer zoeken. Sowieso is het jammer dat we in nederland gewoon de amfetamine base mengen met de versnijmiddelen, de base word niet eerst gekristalliseerd waardoor een hoop ampetamine verdampt als je het op een cd hoesje laat liggen en er alleen creatine en cafiëne overblijft. Maarja ik zal verder niet offtopic blijven sorry OnTopic: Ik vind coke heerlijk spul, als je goede hebt krijg je een heerlijke buzz over je heen, maar het duurt hoog uit een uurtje en dan moet je echt wel bij pakken. Ik kan me voorstellen dat mensen coke gebruiken en eraan verslaafd raken, want met coke begrijp je alles en denk je alles te weten. Zodra het uitgewerkt is mis je onderbewust dat gevoel van controle, ik persoonlijk denk dat dit een van de reden is dat mensen zich zo snel overgeven aan coke en dan verslaafd raken. Maarja het ligt toch ook echt aan jezelf denk ik als je verslaafd raakt aan snuifcoke. Een ding is zeker, het is ze geld niet waard hoe mooi je ook over coke kan vertellen, het is overrated en zonde van je geld."
"Japi-10 zei: Coke is kut.. Gisteren heel eventje een ''goed'' gevoel er van gehad. Vandaag weer sleutelpuntjes de hele tijd,en nog een lijntje er merk er zowat niks van behalve in me portomonee. Krijg er pittige tempratuurswisselingen van op me lichaam,voel nu af en toe een lekker iets (pas 3 uur na snuiven ). Ben erg agressief,begon net op de fiets me hond ging in een keer trekken toen ie andere hond zag. Ik zei ; He,gvd heel hard smeet het ijzeren tegen ze kop pakte de riem tilde hem om aan vel begon te vloeken. Gaf hem een schop,en maakte hem bang door telkens bijna te schoppen zodat ie lekker schrikt *haha*. Kwam ie binnen wou die naar fam. ik Hier gvd en bench in (is zo hok voor honden) hij luisterde meteen en zag dat ie bang was. Deed hem achter de deur liet ze eten lekker vallen ging ie voor deur staan rende kwaad op hem af nu ligt ie nog netjes. (Doet ie nooit) Erg kwaad/boos nergens om at me eten snel op. Heb nog beetje ligge zometeen opmaken terwijl ik het niet wil en geen zin heb maar gewoon agressie of iets wat een kankerzooi is dit allemaal he kan het eve niet uitleggen Klik om te vergroten... Je moet wel lief blijven voor je hond he! Die kan er niks aan doen"
"Haha, zonde van je geld die nep coke. Werkt een uurtje als je goede hebt, en daarna wil je net zolang doorgaan tot het op is. Voor dat geld ben ik 1 week wakker op de speed"