Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke-> reactie -> crack

coke-> reactie -> crack

38 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb jezelf een lab? je beschrijft het namelijk zo mooi.Vooral dat knetterend geluid Confused bij de maak van crack....dat wist ik niet..
Klik om te vergroten...

En juist daarom word het crack genoemd, omdat het knetterd :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joh dat wist ik niet
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Meth,

Kga uw huiswerk nog eens verbeteren :wink:

meth666 zei:
De normale straatversie van cocaine is cocaine hydrochloride. Hier is de cocaine verbonden met een base, namelijk HCL (is een zout)

Cocaine is de base die wordt verbonden met een zuur. Verbonden vind ik trouwens niet de meest ideale woordkeuze mja, kan ook niks beters verzinnen.

Officieel is cocaine C17H21NO4

Je geeft een brutoformule op. Je kan eigenlijk niet stellen dat een brutoformule een molecuul beschrijft omdat vaak meerdere moleculen dezelfde brutoformule hebben.

Als deze dampen in contact komen met zuurstof kunnen deze peroxidase vormen

Je bedoelt peroxide. Peroxidase is een enzyme.
Klik om te vergroten...

De rest lijkt me te kloppen alleen je hebt weer geen bronnen vermeld !

Nice post ... en hier wel op zijn plaats
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#4
5-HT zei:
Heb jezelf een lab? je beschrijft het namelijk zo mooi.Vooral dat knetterend geluid Confused bij de maak van crack....dat wist ik niet..
Klik om te vergroten...

En juist daarom word het crack genoemd, omdat het knetterd :wink:
Klik om te vergroten...

Knetter klinkt ook niet echt lekker he...

Eey ff wat knetter in me pijp ketsen....nee dat klinkt niet..

Maar ff by the way...crack is heel slecht voor je..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt niet.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Echt niet.
Klik om te vergroten...

En speed ook...echt wel..

Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nexus zei:
Hey Meth,

Kga uw huiswerk nog eens verbeteren :wink:

meth666 zei:
De normale straatversie van cocaine is cocaine hydrochloride. Hier is de cocaine verbonden met een base, namelijk HCL (is een zout)

Cocaine is de base die wordt verbonden met een zuur. Verbonden vind ik trouwens niet de meest ideale woordkeuze mja, kan ook niks beters verzinnen.

Officieel is cocaine C17H21NO4

Je geeft een brutoformule op. Je kan eigenlijk niet stellen dat een brutoformule een molecuul beschrijft omdat vaak meerdere moleculen dezelfde brutoformule hebben.

Als deze dampen in contact komen met zuurstof kunnen deze peroxidase vormen

Je bedoelt peroxide. Peroxidase is een enzyme.
Klik om te vergroten...

De rest lijkt me te kloppen alleen je hebt weer geen bronnen vermeld !

Nice post ... en hier wel op zijn plaats
Klik om te vergroten...

Je hebt volkomen gelijk nexus, bedankt voor het verbeteren van mijn fouten. Vooral de fout dat ik HCL een zout noemde was best wel stom.
Ik pak volgende keer wel eerst effe paar uurtjes slaap voor ik zoiets ga typen. De Peroxidase gebruik ik op school veel. Kleine fout.
De bronnen staan er wel bij, in het complete stuk. Dit staat in speed vs meth, maar ik had dit stuk alleen hier gezet omdat dit over coke ging.

(trouwens nog mijn excuus als ik misschien beetje te vel reageerde bij de discussie over meth. Ik skip de laatste tijd veel te veel nachten waardoor k soms behoorlijk opvliegend)
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hee jongens kom op he zit net te snatsen,wil wel ff weten wat ik nu snats he,toch geen zout he..?raak helemaal van de wijs zo... :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mr 187 zei:
Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Mr 187 zei:
Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet.
Klik om te vergroten...

Are u sure?..

Oops..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr 187 zei:
Deranged zei:
Mr 187 zei:
Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet.
Klik om te vergroten...

Are u sure?..
Klik om te vergroten...

getver :openmouth: :openmouth: :openmouth:
was dat dan :confused:

:grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Mr 187 zei:
Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet.
Klik om te vergroten...
deranged en hoe zit het erbij.
nog altijd gestopt jonge.
doe zo verder dan zou ik zo zeggen :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
melissa zei:
Mr 187 zei:
Deranged zei:
Mr 187 zei:
Geen lange quotes meer sinds de speedstop is het niet?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet.
Klik om te vergroten...

Are u sure?..
Klik om te vergroten...

getver :openmouth: :openmouth: :openmouth:
was dat dan :confused:

:grin:
Klik om te vergroten...

volgens mij is dat hele vieze drugs... bah...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ellesdee......heleeeeeeeeeeeeeemaal mee eens :wink:
al die vieze chemische troep waar die verdorven jeugd t hier over heeft........rampschandalig :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
hmhm... de jeugd van tegenwoordig... niet normaal meer melissa... :angry:
Vroeger, dan kon je jezelf nog vermaken met een glas ranja... maar hedendaags... pfff...
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha, zonde van je geld die nep coke. Werkt een uurtje als je goede hebt, en daarna wil je net zolang doorgaan tot het op is. Voor dat geld ben ik 1 week wakker op de speed :wave:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#17
stop whining!!
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#18
5-HT zei:
Haha, zonde van je geld die nep coke. Werkt een uurtje als je goede hebt, en daarna wil je net zolang doorgaan tot het op is. Voor dat geld ben ik 1 week wakker op de speed :wave:
Klik om te vergroten...

Geld zat...Kwaliteit coke...
Het is maar wat je lekker vindt,speed is vieze troep,ik houd niet van dat gevoel en wil graag nog slapen.

En als mijn pakketje op is hoef ik niet meer,precies genoeg. :wave:
Niet iedereen is zoals jij natuurlijk...omdat ik ermee om kan gaan hoef ik mezelf niet te veroordelen tot cheape shit als speed igg.
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke is net zo goed cheap shit, 5 euro voor een gram coke pasta in bolivia. Het zijn alleen de transport kosten die je betaald. Dus tja, ik vind het in iedergeval zonde van me geld. Maar als je erin zwemt en je vindt dat gevoel echt zo bijzonder waarom ook niet :) ieder zijn ding, ieder zijn eigen mening.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Cheap ook in de zin van gevoel,...speed,je voelt er tering weinig van,alleen dat je hartslag ophoog gaat en niet kan pitten..ook alcohol voel je niet meer en je bent gewoon kraak helder...en als je genoeg op hebt en het zakt af ga je je zo ongelovelijk kut voelen,en de dagen erna krijg je een depressie....leuk spul...

Cocaine duurt wel kort,maar geeft je een high,samen met alcohol kom je in een soort roes en na een paar uurtjes kan je gewoon heerlijk pitten.
Volgende dag nergens last van...

Het enige nadeel is dat het voor sommige duur en verslavend is,en zoals jij al aangeeft als het op is moet ik meer effect....maar dat zullen sommige ook wel met speed hebben...Ik heb dat igg gelukkig niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."