#1
cafeine pillen kan je ook nemen maar niet teveel ![:)]()
zommes zei:niet teveel slapen per nacht, 8 uur is voldoende, te veel slaap is ook weer niet goed voor je.
Verder gewoon doorbijten en overdadige hoeveelheid vitamines bijslikken, B12 vooral.
Dags zei:Van teveel Vitame B kan je depressief worden, denk dat dat in dit geval nit echt een goed idee is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."