Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNo Speed for me anymore

No Speed for me anymore

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#1
cafeine pillen kan je ook nemen maar niet teveel :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet teveel slapen per nacht, 8 uur is voldoende, te veel slaap is ook weer niet goed voor je.

Verder gewoon doorbijten en overdadige hoeveelheid vitamines bijslikken, B12 vooral.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
niet teveel slapen per nacht, 8 uur is voldoende, te veel slaap is ook weer niet goed voor je.

Verder gewoon doorbijten en overdadige hoeveelheid vitamines bijslikken, B12 vooral.
Klik om te vergroten...

Van teveel Vitame B kan je depressief worden, denk dat dat in dit geval nit echt een goed idee is.

Ephdra's zijn denk wel chill, maar misschien is het beter om idd ff geen vervanging te zoeken maar juist kijken of je een beetje energie van jezelf kan krijgen, dus gewoon goed eten en zoals Zommes al zei gewoon 8 uur slapen en een duidelijk slaapritme aanhouden(als je dat niet al heb).

Voor de rest veel succes en sterkte.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
en hoe gaat het? :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dags zei:
Van teveel Vitame B kan je depressief worden, denk dat dat in dit geval nit echt een goed idee is.
Klik om te vergroten...

Verklaar u nader.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#6
^goed punt.
gewoon thuiszitten en blowen dan
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi mensjes,

Ik nam enkel speed in het weekend en wou dat ook zo houden. Nu ik al een paar weken ook tijdens de werkweek neem, heb ik besloten om te stoppen. Nu zit ik dus op m'n werk aan de pc in slaap te dommelen :(

Ik nam de speed niet om te trippen op m'n werk, maar enkel en alleen voor wat meer energie te hebben, daar ik in een zware depressie zit.
In het weekend nam ik wel om te kunnen vergeten.

Ik heb nu ook totaal geen zin in een lijntje, maar ik hunker wel naar wat energie... Iemand een beetje raad of iemand ervaringen delen?!

ps : slapen doe ik meer dan genoeg, ik zou de klok rond slapen, moest ik mogen, maar helaas moet een mens ook gaan werken
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#8
ten eerste succes dan he!
ten tweede, dan kom je volgens mij toch terecht bij de pillen...herbal enz of je kunt nog ephedra pillen proberen. De werking daarvan is wel stukken minder dan bij speed natuurlijk
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu voorlopig wil ik geen speed meer gebruiken, ik moet terug helemaal op m'n positieven zijn en me veel beter voelen. En ik denk inderdaad dat zo'n kruiden-achtige-pillen wel eens kunnen helpen. Moet morgen ook voor eerste keer naar psycholoog, eens horen wat zij me te vertellen heeft...

Eigenlijk kijk ik uit naar de tijd dat weer alles goed met me gaat en dat ik af en toe eens een lekker lijntje kan nemen gewoon om te feesten, niet om te vergeten of om wakker te blijven, maar gewoon voor eens een extra boost te hebben een paar keer per jaar, net zoals toen ik het voor het eerst deed.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een verslaving rolt er inderdaad sneller in dan je doorhebt, vooral als je niet zo tevreden bent.
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
*

Ja, nu ben ik nog niet op het punt dat ik speed nodig heb om te kunnen functioneren. Ik weet dat die depressie eerst weg moet omdat ik anders mss wel eens verslaafd kan raken...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja precies. Je maakt een goeie keuze.

Hoe lang ben je nu gestopt dan?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
goed bezig gast! Maar weet wel dat als je die kruidenpillen neemt dat je absoluut geen heftig effect moet verwachten want dan raak je alleen maar teleurgesteld...
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
eergisteren hebben mijn beste kameraad en ik wat ons nog reste van speed uit het raam gekieperd... en tot nu toe heb k nog geen zin gehad, al aangeboden gekregen maar geweigerd omdat ik weet dat het het beste voor me is.

Wat de kruidenpillen betrefd, ken ik het effect ervan. Tijdens de examenperiodes vroeger (voor de speedtijd) nam ik zulke pillen om iets geconcentreerder te zijn.

Ook heb k besloten om de eerste weken niet meer op stap te gaan. Terug leren genieten van de chill-weekendjes. Gelukkig is m'n beste maatje solidair met me en stopt hij ook.

xxxx

ps : ik ben een meisje :P :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is inderdaad wel heel relaxed van hem.

Ik hoop dat jullie het volhouden!
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed bezig man, altijd blijven denken: het is nooit te laat om te stoppen.

Dus ook al voel je je weer down en kut, gewoon eraan denken wat voor nare dingen speed met je lichaam doet als je het misbruikt. Dit helpt echt. Zolang je de nadelen voor blijft houden, vind je de voordelen vanzelf niet meer belangrijk. En als je weer in een goed ritme wilt komen, moet je 4 weken lang 7 dagen per week je wekker zetten op exact dezelfde tijd. En ook elke dag rond de zelfde tijd naar bed gaan. Dan kom je heel snel weer in je dagelijkse ritme, en voel je je niet meer moe.

Ik zelf merk dat ik weer in me ritme zit als ik ff voor de wekker wakker wordt. Maarja dat kan bij iedereen anders zijn.

Succes ermee man!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is een vrouw.
5
5-HTLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Het is een vrouw.
Klik om te vergroten...

:openmouth: sorry
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
*

:grin: is niet erg jongens xxx
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik werd altijd depri door de speed, en superblij als de tentamens waren afgelopen dan kon ik kappen met die shit. gwoon coffie drinken als je moe bent, niet teveel slapen, goed eten, en WEL uitgaan, want dan kan je bier zuipen, en je wordt veel lammer omdat je niet aan de speed zit, wat wil je nog meer .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."