Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smurfblauwe Mitsu's uit 2005. Paarse HD's begin 2005 of was het juist begin 2006..hmm.. Witte hartjes uit 2002."
"Het antwoord op de vraag in de topictitel is ja."
"Ook wel eens cellulose meende ik...?!"
"Dat is inderdaad een goede post. Het hangt er vanaf welk anti-bioticum het is. Punt is dat er wat de afbraak van MDMA (en je antibioticum) betreft mogelijk 'rivaliteit' bestaat op het metaboliserende enzym, is dat zo dan wordt de afbraak van beide vertraagd..van die van je antibioticum merk je niks, maar als het genoeg is merk je het wel van de MDMA en dat KAN, maar hoeft niet, gevaarlijk zijn. De sleutels liggen hier dus: potential to be dangerous, because they inhibit one of the enzymes (CYP34A) that breaks down MDMA. Thus, you should be cautious (consider taking a 1/2 dose of MDMA) if you are taking one of these antibiotics. Antibiotics with a (*) indicate that people have rolled on this antibiotic safely -- though it is still recommended that you be careful with these. Klik om te vergroten..."
"Dat verschilt, van minstens 25á 30 % tot nou ja bedenk eens wat, ver boven de 70% als we weinig mg's MD inzitten he.. Als uitslag van een verpulverd blauwe hartje kreeg ik laatst 27% MDMA en 4 caffeïne, kortom 69% wat anders waar ze geen uitslag over geven, in ieder geval geen psycho-actieve stof (want anders krijg je dat ook te horen) dus give or take a little; <1% kleurstof en >68% bindmiddel. Maar hoger gedoseerde tabletten kunnen wel over de 50% MDMA halen."
"Zoals al gezegd is de kans veel groter dat het MDMA is dan Crystal Meth = Methamfetamine. Laten testen kan je evt. de definitieve uitslag geven. EZ Testje is ook een idee.."
"Nee."
"Een andere sidenote kan zijn dat het beleid in Tjechië recent veranderd is..hoe het is geworden kun je waarschijnlijk zelf wel opzoeken. Google is je vriend (Y) Heeft pas in krantjes gestaan, gezien het tijdstip ga ik het nu niet opzoeken!"
"Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker.."
"Capsule, niks aan het handje"