Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eigenlijk altijd vrijdagavond vóor het stappen.. eigenlijk altijd eerst naar de shop om te blowen, alleen of met paar vrienden, daarna naar de rest van de groep toe beetje bier te drinken en soms nog wat blowen en daarna de stad in het blowen in de shop is ook een soort 'omschakelmoment' tussen de drukke week en het weekend. Maar echt blowen met uitgaan als naar een discotheek of feest, waar veel drukte is: meestal niet, en hooguit een beetje."
"0512 op stelten zetten, beeeeeetje tempo graag heb er zin aan!!"
"Beste DF'ers, sinds vorige week maandag ben ik gestopt met het roken van tabak (Zaterdagnacht toch nog 1 peukje gerookt). Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen. (Puur roken geeft sowieso een veel fijner effect ). Dit heb ik zowel vrijdagavond als maandag overdag gedaan, een pure joint gerookt dus. Effect bevalt me prima, alleen het voelde al vrij scherp aan de keel. Nu heb ik echt last van mijn keel, het voelt net alsof er iets verbrand is waar de lucht met elke teug adem langs schraapt. Mijn vraag: is dit een gevolg van het puur roken, een lichamelijke reactie op het stoppen met roken of geen van beiden? Greetingss"
"heb er tot de dag van vandaag last van (het hoesten), dus denk dat het meer komt door algemene verkoudheid.. ook last van een loopneus / verstopte neus namelijk. zal zo eens de som op de proef nemen en heel rustig aan van mijn pure wietje roken"
"Dreuge zei: 1percent zei: Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen. Klik om te vergroten... fucke youe Klik om te vergroten... excusez-moi? gestopt met tabak roken = geen tabak roken = dus ook geen tabak in mn joints. vreemde gedachtengang? niet logisch?"
"hmm tsja ieder zn ding natuurlijk, ik denk dat voor mij helemaal geen tabak het best werkt om te stoppen. maar mbt puur: zonet ging inderdaad beter, eerste hijsje was prikkelend, rest ging prima"
"0 per dag, 1-3 per weekend"
"Is het moeilijk schoon te maken? Ja, zelfs met speciale pijpschoonmaakmiddelen wat een woord trouwens, blijft het een ramp om ze fatsoenlijk schoon te maken haal je er meer THC uit dan bij een joint? Je wordt er in ieder geval stoneder van, aangezien je niet de tabak erbij hebt hoevaak kan je een screen/gaasje gebruiken? Ik gebruik mn screens totdat ze er vercrackt uitzien, heb er nog nooit wat van opgelopen dus zal wel goed wezen Hoe gebruik je zon ding nou eigenlijk? Vuurtje erbij en inhaleren inderdaad Is het sterk op je longen? (zal ik out gaan eerste keer? :P) Hangt wat van de soort pijp af, ik heb zelf een vrij korte pijp waardoor de rook nog behoorlijk heet is en hard op de longen slaat waardoor ik nog wel eens flink moet kuchen, maar out gaan valt wel mee Zijn er nog bepaalde soorten pijpjes die jullie mij aanraden? In ieder geval geen metaal, dat smaakt te ranzig.. persoonlijk is glas mijn favoriet, maar dat zal wel per persoon verschillen.."
"Pizza Haze zei: De 1e keren dat ik stoned werd had ik een hoop "getintel". Heeeeerlijk Klik om te vergroten... dat inderdaad"
"iets met het centrum in, een gevaar voor mezelf zijn en een boel mooie verhalen voor later"