Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine hoeveelheden gebruiken

Kleine hoeveelheden gebruiken

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nathan22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi,

ik weet dat 6-8 weken een normale pauze is tussen twee keer pillen doen. vaak lees ik dan dat mensen bijvoorbeeld 2 of 3 pillen nemen.

ikzelf ga op 1 pil al super goed en de twee keer dat ik 1,25 nam (in totaal ongeveer 200 mg) ging ik zelfs iets te hard.

samengevat: ik ga bij een kleine hoeveelheid al vrij goed. dat is natuurlijk prettig. maar betekent dit ook dat ik vaker zou kunnen nemen (mits katers uitblijven, zoals ze nu eigenlijk doen)? ik neem immers relatief weinig, dus de schade aan mijn lichaam zou ook minder moeten zijn.


bedankt voor het antwoord!
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tussen welke pauze zit je te denken. Tussen de 2e en 3e keer liet ik ook maar 3 weken. Tripte hem ook nog super hard.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nathan22 zei:
hoi,

ik weet dat 6-8 weken een normale pauze is tussen twee keer pillen doen. vaak lees ik dan dat mensen bijvoorbeeld 2 of 3 pillen nemen.

ikzelf ga op 1 pil al super goed en de twee keer dat ik 1,25 nam (in totaal ongeveer 200 mg) ging ik zelfs iets te hard.

samengevat: ik ga bij een kleine hoeveelheid al vrij goed. dat is natuurlijk prettig. maar betekent dit ook dat ik vaker zou kunnen nemen (mits katers uitblijven, zoals ze nu eigenlijk doen)? ik neem immers relatief weinig, dus de schade aan mijn lichaam zou ook minder moeten zijn.


bedankt voor het antwoord!
Klik om te vergroten...

6-8 weken is idd een aardig normale pauze, maar 3 maanden wordt aangeraden.
serotonine de stof die gebruikt wordt tijdens je xtc-trip heeft namelijk die tijd wel nodig om te worden aangevuld.

mijn ervaring is dat als ik al goed ga ik niet meer hoef bij te nemen. Dit verhoogd de kans op nadelige effecten. Ook is de week erna dan een stuk minder leuk.

Dus als ik jou was zou ik niet vaker gaan gebruiken. Zo blijft de ervaring leuk, en heb je minder kans op een vervelende kater.
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zou gewoon kunnen, maar je bouwt gewoon eerder meer tolerantie op!
Zelf gebruik ik wel eens gewoon wekelijks / om de week. Het is niet goed, maar ja toch geniet ik elke keer nog net zo hard! Nu weer een poosje niet meer gebruikt, en zaterdag op decibel pas weer.
Het is maar wat je zelf wilt, zorg alleen goed voor gebruik, en vooral ook na gebruik voor je zelf!
Veel vitamines, veel drinken, veel rust, veel slapen, en lekker kalm aan doen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe vaker je gebruikt hoe groter de kans dat de magie verloren gaat. Overigens heb je het over 200mg als een klein beetje. Als jij 100 kg weegt is het een normale dosis voor een hele avond. Hoe minder je weegt hoe groter die dosis in feite is.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
euhm ik zou gewoon lekker een 6-8 weekjes wachten om te gebruiken.
ikzelf gebruik om de week of 2 weken gewoon mdma. het is echt geen aanrader maar ik kan niet anders omdat ik me niet meer amuseer zonder. endat wil je echt niet, het echte love gevoel is aanzienlijk gemindert dus als ik van jouw was zouk lekker wachten dan heb je eens zoveel plezier ervan :hearteyes:

grtzz :wave:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
^het kan wel anders :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."