Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen pil als je je down voelt.

Een pil als je je down voelt.

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
drugsgebruiketje123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is jouw eigen keus
ik denk niet dat het slim is als je je down voelt
je moet er echt klaar voor zijn
laatste keer dat ik het deed moest ik een barfje leggen :kots:
Z
ZowieTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen,

Ik ga binnenkort voor het eerst een xtc pil nemen, maar voel mij de laatste tijd af en toe down.
Ik merkte het al als ik een blowtje deed was alles chill, maar als ik dan aan mijn ex ging denken ging het aardig fout. Nu ben ik bang dat dit ook gebeurt als ik aan de xtc pil zit en dat ik ook aan haar ga denken enzo en dat ik dan misschien slecht ga. Daar heb ik geen trek in.

Heeft iemand hiermee ervaring? Alvast bedankt!
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#3
hmm moet je zeggen dat als er muziek bij is dat ik dan vrij weinig aan relaties enz denk. Maar je moet het zelf weten. De kans zit erin dat je wel moet kotsen ofzo.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
+1
Mijn ervaring is : Neem geen drugs om je beter te voelen! Je kan daardoor snel in een neerwaardse spiraal komen. Zou als ik jou was even wachten tot je hoofd weer lekker vrij is. Is mijn mening. En neem het als je je goed voelt, en je zal er een veel betere ervaring aa hebben lijkt me.
Sterkte/succes/veel plezier wanneer je het besluit te nemen!
Z
ZowieTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het toch wel ga doen. Voel me wat beter laatste tijd en als het fout gaat merk ik dat vanzelf, en weet ik het voor de volgende keer.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe slecht je je ook voelt, van xtc, mits de juiste dosering wordt aangehouden, ga je je altijd goed voelen. Maar daar zit em ook juist het gevaar in als je xtc gaat gebruiken in een down-periode. Dan lijkt het geluk in een pilletje te zitten, en dat is zeker niet zo.

Xtc is niet zoals acohol of wiet een emotie-versterker. xtc is instant geluk en feelgooed. Maar de dagen na xtc is je natuurlijke geluksstof op, dus kun je je nog harder down voelen. En dan moet je sterk zijn en voor je zelf de 1 x in de 3 maanden regel aan houden.

Voor de rest laat ik het aan je eigen research over, het wereld wijde web staat vol met nuttig informatie dat bovenstaande onderbouwt.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is geen aanrader. Ik sta zelf altijd positief in het leven, maar ik moet zeggen dat de wel bekende dinsdag dip mij aardig deed schrikken. En lijkt me niet chill voor jou als dat gevoel misschien erger of weer zelfde "gegarandeerd" terug komt :wink:
M
MissRaveTeefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het niet doen als ik jou was, want een pil maakt de emotie met hoe je je voelt erger!

Voorbeeld:

Als ik blij ben en ik neem hem in en hij begint te werken word ik mega blij

Als ik boos ben of down, en ik neem hem in en hij begint te werken word ik onwijs boos/down.

Hoop je hierbij genoeg geinformeert te hebben :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."