Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjoint verlengen of verkorten?

joint verlengen of verkorten?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
0xygen zei:
Xtc= oppeppend
Weed/THC = slaapwekkend.

oppeppend-slaapwekkend=normaal. Als de XTC al bijna is uitgewerkt hou je dus alleen nog maar slaapwekkend over. Antwoord op je vraag.
Klik om te vergroten...
ja dat weet ik ook :grin:
maar de vraag is waarom een paar van men mate vinden dat het hun xtc gevoel velengt word ?
wat er verschillend is tussen hen en mij ?

grtzz
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verschilt per persoon, na de x voelt een maat van mij er ineens veel meer voor, terwijl wiet juist totaal niet lijkt te werken voor mij. Heb na dreamfields 3 joints gerookt en er totaal niets van gemerkt, misschien omdat ik de laatste tijd veel minder effecten merk van wiet :confused:
d
daderfLid
01-01-2024, 00:00
#3
heel simpel uitgelegd

wiet remt de dopamine remmer "GABA"
amfetamine stimuleert het juist
samen is dus nog meer...
en van wiet word je dus ook moe

moraal van dit verhaal
je zal altijd een extra rush voelen, minder na hoe meer amfetamine afgebroken is
hoe verder de amfetamine afgebroken is. hoe beter je het vermoeide effect van wiet merkt

eigenlijk heel logische he :wink:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik x op heb en ik rook op het einde een joint of meer wordt ik altijd super moe
nou hebben wat maten van mij juist het omgekeerde als die wiet roken erop is het precies of het langer duurt bij hun alsof ze nog een extra rush krijgen

hoe kan dit wrm heb ik dat niet ?

grtzz :wave:
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hallo,
ik heb het zelfde als jou.
als ik een pilletje neem en rook een jointje as hij op z'n einde komt word ik ook zeer moe.
ik zou niet weten wat je er aan kan doen.
mij helpt het juist, als ik naar huis ga van een feestje rook ik er eentje dan heeft men ma het nooit door :tongueout:
groetjes.
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xtc= oppeppend
Weed/THC = slaapwekkend.

oppeppend-slaapwekkend=normaal. Als de XTC al bijna is uitgewerkt hou je dus alleen nog maar slaapwekkend over. Antwoord op je vraag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."