Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, van de week gaan we voor de eerste keer trippen. Onze setting: bij mij thuis met 3 personen en 1 sitter ieder een portie van Philosopher’s Stone - Psilocybe Tampanensis,natuurlijk gekocht bij magictruffles . Films zijn al gedownload, anime films zoals avatar en finding nemo enz. laptop aangesloten op tv ook op laptop chill muziek gezet en nog een website die ik hier gevonden had op de website die spacend is. er wordt nog fruit en eten gehaald. Glowsticks worden nog gehaald. Wat kan er nog meer bij om onze eerste keer helemaal goed te laten verlopen? Wat is lekker eten/drinken/fruit als je aan het spacen bent?"
"er wordt al over bijna niks anders gepraat."
"Silkroad is internationaal. In nederland heb je zowieso al een lage prijs."
"bij jou is het dus al gelukt, maar als je nog steeds stik angst had. Kon je toch ook gewoon M gaan likken?"
"Xtc= oppeppend Weed/THC = slaapwekkend. oppeppend-slaapwekkend=normaal. Als de XTC al bijna is uitgewerkt hou je dus alleen nog maar slaapwekkend over. Antwoord op je vraag."
"Re: flash kieke zei: need^weed zei: Hahahahhahahah wtf waar hebben jullie wel niet last van dan als jullie griep hebben?? heb je dan pijn als je een broek aan hebt en in al je gewrichten etc Ik denk dat het gewoon een prut pil was, of je kan er niet zo goed tegen, of het kan ook nog zijn dat er gewoon slechte andere stoffe in je pil zaten, maarja het kan idd aan zoveel ligge Klik om te vergroten... Nop toch niet hoor,Dat het nou een slechte pil was of niet, heeft er nix te maken.Met alle pillen heb je later op de dag pijn aan je gevrichten,het heeft te maken met wat je allemaal doet Met pep heb ik dat ook. Klik om te vergroten... heb nog nooit pijn in me gewrichten gehad van"
"Hmm laat ik is een keer op een forum voor vegatariers neer zetten wat een soja plantage allemaal wel niet te weeg brengt in een regenwoud.... Wat wil je bereiken met dit topic? Dat mensen gaan stoppen met XTC? Doen ze toch niet."
"weyoun22 zei: Ik heb toen ik 18/19 was ook een tijdlang wekelijks (veel) xtc gebruikt. We zaten meestal met 4 vrienden bij iemand thuis en namen met zijn allen een paar pillen. Na een paar weken haalden we standaard 50 pillen ieder weekend voor ons vieren. We hebben dit toch zeker 3 of 4 maand wekelijks gedaan voordat we promoveerden naar pep. Achteraf gezien heb ik wel spijt van deze inleidende periode in harddrugs, nu ik weet hoe slecht het eigenlijk is. Op dat moment wisten we eigenlijk totaal niet waar we mee bezig waren. Klik om te vergroten... pep vind jij boven xtc staan? Hell no. Pep vind ik echt niks aan. Ontopic:Laat er gewoon 8w tussen zitten dan heb je het altijd leuk."
"lekker dan als je ze voor 1 euro kan halen . Kreeg er gisteren 2 voor 15 euro. Maar dat was ook echt last minute."
"Dipje komt meestal 2 a 3 dagen daarna. Ben dan wat levenloos en wil niet met veel mensen praten. Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed met me. Ben niet misselijk ofzo."