Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschuimbek

schuimbek

13 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ist het erg dat als je pillen pakt & daarnaa voel je precies of je moet kotsen & er dan gewoon schuim uit je mond komt ?
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns:confused: die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer je nou een serieuze vraag te stellen? Het lijkt er niet echt op. Als je er antwoord op wil graag wat meer informatie. Hoeveel pillen, hoe snel achter elkaar, wat voor pillen enz.
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#4
Svali zei:
Probeer je nou een serieuze vraag te stellen? Het lijkt er niet echt op. Als je er antwoord op wil graag wat meer informatie. Hoeveel pillen, hoe snel achter elkaar, wat voor pillen enz.
Klik om te vergroten...
Jaa een vriendin vn mij had da voor die had er 3 gepakt op een paar uur & ze voelde precies da ze moe kotse & der kwam schuim uit haar mond.. & het waren groene eekhoorns
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#5
roteck zei:
Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns:confused: die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..
Klik om te vergroten...
Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. :wave:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#6
Joining zei:
roteck zei:
Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns:confused: die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..
Klik om te vergroten...
Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. :wave:
Klik om te vergroten...

Jaa het zijn verder echt hele goede pillen, en hele zuivere ook! Dus je kunt ze gerust nemen maar breek hem dan even door de helft. Dan zit je op een goede dosis! Mooie van eenkhoortjes is ook dat je ze in kwartjes kunt breken :grin: Haha jaa zelf ben ik ook zo vaak te hard gegaan, leren de meesten van.. Maar helaas sommigen ook niet!
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#7
roteck zei:
Joining zei:
roteck zei:
Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoorns:confused: die zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..
Klik om te vergroten...
Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn. :wave:
Klik om te vergroten...

Jaa het zijn verder echt hele goede pillen, en hele zuivere ook! Dus je kunt ze gerust nemen maar breek hem dan even door de helft. Dan zit je op een goede dosis! Mooie van eenkhoortjes is ook dat je ze in kwartjes kunt breken :grin: Haha jaa zelf ben ik ook zo vaak te hard gegaan, leren de meesten van.. Maar helaas sommigen ook niet!
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Mn leert meestal eruit als je slecht gaat of als je vrienden ziet slecht gaan. Ergens goed ook,dan weet je de gevaren ervan. Maar ik hou het tegenwoordig bij Mcdo & Rode Qance pillen :grin:
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt, toch is het beter eerst goed ergens van af weten. Bespaart iemand weer een bad trip of iets dergelijks:grin: Oranje Q-dancejes bedoel je:grin:? Ook toppers, mc donalds geen ervaring mee!
Veel plezier in ieder geval!
r
raveolutionLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me.
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#10
raveolution zei:
ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me.
Klik om te vergroten...
Het beste om weer goed te komen is babbelen & nog is babbelen :grin:
J
Jamie[BE]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Van waar had je de pillen? Ik had ze 1 keer genomen en het waren de beste ooit. Het probleem is ik vind ze niet meer >.<
J
JoiningLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jamie[BE] zei:
Van waar had je de pillen? Ik had ze 1 keer genomen en het waren de beste ooit. Het probleem is ik vind ze niet meer >.<
Klik om te vergroten...
Die Pillen kwamen vn Belgie. Je vind ze namelijk nog amper. x
0
0xygenLid
01-01-2024, 00:00
#13
raveolution zei:
ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me.
Klik om te vergroten...


Bruine boompjes zeker? Word gezegt dat ze rond 200~220Mg zitten.
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee nee, die kwamen niet uit belgie naar mijn weten. Waren uit het zuiden van Nederland.
Waarom ze er niet meer zijn, is omdat ze het blijkbaar niet goed hebben aangepakt?
Te snel, te veel produceren met hoge aantallen mdma. Veel publiciteit en populariteit van de bruine/blauwe bomen. En op die manier komt iedereen er van te weten en begint de speurtocht van de blauwe mannetjes natuurlijk ook!
Deze (als het goed is) 2 heren zijn naar mijn weten ook opgepakt.
Jammer van die goede producties die ze hadden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."