Ik heb 2 dagen geleden voor de eerste keer getript en ooh god wat was het mooi
![:)]()
ik ben letterlijk 4u lang euforischer geweest dan ik ooit heb meegemaakt
![:)]()
( xtc is er niks tegen
![:grin:]()
)
Zeker en vast muziek opzetten , welke soort muziek moet je imo helemaal zelf bepalen maar het klinkt toch zo mooi , je gaat er helemaal in op. ( ik vind psychedelische muziek enorm slecht , ook tijdens het trippen , geen idee waarom )
Een aanrader = Met muziek aan op het gras gaan liggen en naar de wolken staren... wat is het mooi , niet te verwoorden ( laag op laag met daarin een draai in de vorm van kristallen en.... niet uit te leggen
![:tongueout:]()
) Ik heb dit soort muziek gebruikt :
http://www.youtube.com/watch?v=zBYrMEW9-Rw
Klinkt misschien gek voor sommige , maar zo'n muziek geeft mij zoveel kracht en zelfvertrouwen , magisch gewoon
![:)]()
Als je de eerste keer tript is zelfs met je hand voor je ogen wuiven een hele belevenis , heb het zelf wel 10 mins zitten doen
Ook ben ik met die muziek in het donker gaan liggen , je ziet de mooiste vormen , beelden , dingen , patronen , .... ( ik ben totaal geen ervaren tripper dus , maar misshien moet je voor zoiets toch rustigere muziek nemen
![:)]()
Als de muziek op volle kracht bezig was tripte ik met momenten loeihard
![:tongueout:]()
maar wat waren de beelden mooi , en je gedachten gaan tegen 500km/u door je hoofd , pure heaven
![:tongueout:]()
)
qua voedsel = alles wat zoet is vond ik ongelooflijk lekker , vooral callipo
![:)]()
Zorg dat je eten op voorhand is voorbereid , zelfs het fruit snijden doe je beter voor je begint.
Fijn dat je een tripsitter hebt
![:)]()
Ik was zelf helemaal alleen , maar m'n bovenbuur is een heel openminded man van +- 70 jaar oud die ervan wist en hij kwam nu en dan eens kijken of alles nog fijn was , en dit gaf mij een heel veilig gevoel.
en oja : zet je mobiel UIT !!! Ik was dit helemaal vergeten , iemand belde me en van de beltoon alleen al schrok ik me bijna dood
![:)]()
gelukkig was het m'n beste vriendin , heb het even uitgelegd en ze wenste me nog veel plezier
Maar ik neem aan dat als het je ouders zijn die even telefoneren , je je behoorlijk ongemakkelijk kunt voelen.
En er zijn nog zoveel andere dingen die enorm fijn zijn, maar die ondervind je wel als je aan het trippen bent
Veel plezier
![:)]()