Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geen een meer al 2 maanden geen jointjes meer gehad. Kom de shop nog niet binnen en die 'Dealers' hier in limburg zijn echt poep"
"ik werd heel erg bang van een man op een scooter (een vriendin kende hem) we stonden met hem te praten en het leek alsof die steeds dichterbij kwam en die blik in zijn ogen en de manier waarop die praatte ik vond het echt eng en zei gewoon dat ik graag weg wou omdat ik het eng vond.. Gelukkig zijn we toen gegaan"
"Ik las dat hoesdrank een verslavende drugs kon zijn als je er veel van innam vervolgens zag ik een pogramma op tv van een vrouw die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2 flesjes naar binne werkte want als ze dat niet zou doen zou ze helemaal gek worden.. Ik vind het wel raar de kleinste dingen zijn zo verslavend. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben en wat voor een gevoel hun dan kregen en welke hoesdrank"
"je moet het een beetje op een handdoek doen en die hanndoek tege je neus aandrukken en dan inhalen via je neus je word er even wazig van maar dat is zo weg.. Vind er weinig aan"
"stop gewoon met je scootertje recht voor de shop zodat ze je zien dan denken ze meestal ook wel dat je 18 bent :P"
"Ik rook en rook wiet mijn conditie is redelijk goed ik doe al jaren aan judo en wedstrijden ook in het buitenland. Ik merk wel dat ik sneller buiten adem ben ook met gym maar ik geef niet op."
"Die dealers in limburg zijn 3x niks. 1 Ze komen hun afspraken niet na 2 Je moet super lang wachten voordat je het hebt 3 Sommige geven ook nog de grootste troep (Nat) 4 En ik heb al 2 maanden geen joint meer gehad omdat niemand meer verkoopt"
"ik vind de droge mond heel irritant ik heb een plaatjesbeugel en dan is het net alsof je het ijzer proeft. En in drukke ruimtes komen bijv de aula van school je hoort allemaal stemmetjes doorelkaar en schreeuwe maar je verstaat echt niemand het is net een bandje dat heel snel afspeelt.. maar ik merk wel dat als ik dan binnen kom egt super stoned ben"
"ik zou wel eens op het liedje This is sick - Marc benjamin flink wille knalle :P"