Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoestdrank.

Hoestdrank.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
Ik denk dat die vrouw dan van zichzelf al behoorlijk para was...kan me niet echt voorstellen dat mensen daar snel verslaafd aan raken.
-
-DANGEROUSLYLid
Ik las dat hoesdrank een verslavende drugs kon zijn als je er veel van innam vervolgens zag ik een pogramma op tv van een vrouw die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2 flesjes naar binne werkte want als ze dat niet zou doen zou ze helemaal gek worden.. Ik vind het wel raar de kleinste dingen zijn zo verslavend. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben en wat voor een gevoel hun dan kregen en welke hoesdrank
s
speeseendLid
Re: Hoesdrank.

Hoesdrank...

Nog nooit van gehoord :wink:
D
DissonantLid
Re: Hoesdrank.

-DANGEROUSLY zei:
Ik las dat hoesdrank een verslavende drugs kon zijn als je er veel van innam vervolgens zag ik een pogramma op tv van een vrouw die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2 flesjes naar binne werkte want als ze dat niet zou doen zou ze helemaal gek worden.. Ik vind het wel raar de kleinste dingen zijn zo verslavend. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben en wat voor een gevoel hun dan kregen en welke hoesdrank
Klik om te vergroten...

Hoestdrank met DXM of Codeïne zal dat geweest zijn.

Google it
m
murdockLid
GOOGLE!
ofwel bronchodine bestellen inde de apohotheek in belgie
heb datval genoegh gedaan (bronchodie is btw 360mg codeine phosfaat per fles)
of codethyline erfa (per ôoos 250mg ethylmorfine zonder bestellen)

ps:heb al mega veel benzonen alcool op....
W
Wile-E-PeyoteLid
Bisoltussin (Boehringer Ingelheim), Dampo Bij Droge Hoest (Roche), Darolan Hoestprikkeldempend (Heca), Daromefan (Heca), Rami dextromethorfan (Pfizer)

meer zeg ik niet :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."