Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRhakti Deï

Rhakti Deï

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie is er allemaal geweest?
ik vond het alleszins beestig
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg alleen de site van megaupload te zien?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
Ik krijg alleen de site van megaupload te zien?
Klik om te vergroten...
je moet da filpje ook downloaden he :wink:
langs da woord megaupload staat een code die moet je ingeven.
en dan krijg je de downloadlink.
is wel 182 mb :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leg eens uit wat het is precies?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trip Unit zei:
Leg eens uit wat het is precies?
Klik om te vergroten...
beelden van die goa fuif de zaterdag
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok een goa party dus :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trip Unit zei:
Ok een goa party dus :)
Klik om te vergroten...
*huh* *huh* goe FESTIVAL :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
ben aan 't downen...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
leuk filmke!

gans de scheve bende van ons staat er wel eens op geloof ik

Ik sta er ook efkes op :tongueout:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#10
welk filmke ?

Is wel geestig sfeerke precies ! Leuke locatie ook trouwens ! :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben er geweest, om 10-11uur ongeveer toegekomen met wat vrienden, dan eerst wat in de zon gezeten, wat mensen begroet, eens rondgekeken, beetje gesmoord, beetje gedronken,....
dan ging de zon onder, en tegen 12uur liep ik Schranziewanzie van het forum tegen het lijf, met een vriendin van 'm, hij had 2c-i genomen en begon er net iets van te voelen
ik en een vriend van me hebben dan ook elk een capsule 2c-i gekocht van schranz (11-12mg) we hebben deze genomen rond half 1 ofzo
dan wat gedanst en wat gelachen
tegen 2-3uur voelde ik nog niet veel van de 2c-i, en mijne maat ook niet. een heeeeeel klein beetje het warme effect van mdma, en het heeeeeeel klein beetje het visuele van paddestoelen maar toch niet wat we hadden verwacht, dan wat in de chill gezeten naar gestoorde filmpkes gekenen en om half 4 een capsule mdma genomen(0.130gr) same me mijn maat
dan wat gefeest, om 6uur/half 7 nog een capsule genomen en dan tegen 9uur nog een halve capsule
om 11uur onze bus teruggepakt en een beetje gaan ligge aan de blaarmeerse :hearteyes:
ik vond het leuk maar vorig jaar was vele keren beter, leuk/grappig/scheef volk zoals te verwachten
soms goede soms mindergoede muziek

ben content da ik geweest ben :mrgreen: :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onee wat een enge boom zeg :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
rhakti dei was VET JAAP
en jah jiho volgende keer zullen we u eens een geven van 20 mg ofzow.
eens zien of ge het dan nie jaap vind. :P :P :P :P
heb allesind getript voor mijn leven :mrgreen:
maarja had dan ook wel eerst rond 11.30 een capsul van 22 a 23 mg gepakt.
en rond 3 a 3.30u nog een bijgepakt van 11 a 12 mg.
en daar nog een beetje vloei bij en wat speed, en wat krijgen we dan?
TOTALE scheefheid. :P :P :P :P
vond wel dat de muziek wat harder mocht staan, en dat er wat meer blacklights mochten hangen want ik zag echt gene steek snacht's.
ik ben er zoveel keer bijna op mijn bakkes gegaan.
maar wat ik dus wel merk, overdag zijn de visuele effecten echt een pak sterker.
toen het licht begon te worden merkte ik pas hoe pertotaal mijn beeld wel was.
en tegen een uur of 10 smorgens viel ik bijna flauw van de hitte.
het was nie warm, het was niet heet, maar het was snikheet.
nuja ik heb genoeg foto's en meer als genoeg beeldmateriaal van het moment ik het op mijn pc heb staan zal ik het eens on-line zwieren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
hier zijn alvast wat foto's
hier begint de 2c-i goe op te komen :tongueout:

mijn niet drugsgebruikende vrienden


de boom die er behoorlijk eng uitzag :wink:

liza @ KO zijn :wink:


geen commentaar :openmouth:

nog altijd goe aan het trippen


hier ligt ze nog maar eens :wink:

nog zo ne 2c-i gjannert :stoned:
allemaal tripkoppen facinerend naar een scherm aan het kijken, da was echt grappig
:mrgreen:



voor de springers onder ons :smoke:

wat deden we het weer gjan :sunglasses:



filmpjes moet ik nog op mijn pc zetten.
daar zie je pas de echt de algemene scheefheid van een goafuif. :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hehe ziet d'r gezellig uit.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
Hehe ziet d'r gezellig uit.
Klik om te vergroten...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#17
boooo geen fotos van mij :angry: :grin: :grin:
leuke fotos, mooie herrineringen, en idd, volgende keer pak ik wat meer 2c-i :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
mooie foto's, post ze een allemaal :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
mooie foto's, post ze een allemaal :wink:
Klik om te vergroten...
kan ik echt niet maken.
die foto's van mij maakt me gene zak uit, omdat ik zelf op DF zit.
maar kan echt nie de ergste foto's vnam onze groep erbij zetten.
denk nier da ze daar mee zouden kunnen lachen :wink:
als je meer foto's wilt zien, op psychedelic bij partyrevieuw staan heel veel foto's bij.
zitter er zeer goei bij.
ben filmpjes op mijn pc aan het zetten.
en de bestand grootte aan het veranderen en dan zal ik die wel on-line zwieren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
hier heb je er alvast nog een paar :wink:


[img=http://img290.imageshack.us/img290/5963/tnsv5046047di.jpg]
dit waren nu eens fijne flikken, echt vriendelijke mensen met een goed gevoel voor humor, en hun dood hebben gelachen met de scheve koppen die er rondliepen.







en hier heb je alvast een voorsmaakje van een filmpje, de rest komt er nog wel aan.
http://www.megaupload.com/nl/?d=EJRXHKV0

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."