rhakti dei was VET JAAP
en jah jiho volgende keer zullen we u eens een geven van 20 mg ofzow.
eens zien of ge het dan nie jaap vind. :P :P :P :P
heb allesind getript voor mijn leven
maarja had dan ook wel eerst rond 11.30 een capsul van 22 a 23 mg gepakt.
en rond 3 a 3.30u nog een bijgepakt van 11 a 12 mg.
en daar nog een beetje vloei bij en wat speed, en wat krijgen we dan?
TOTALE scheefheid. :P :P :P :P
vond wel dat de muziek wat harder mocht staan, en dat er wat meer blacklights mochten hangen want ik zag echt gene steek snacht's.
ik ben er zoveel keer bijna op mijn bakkes gegaan.
maar wat ik dus wel merk, overdag zijn de visuele effecten echt een pak sterker.
toen het licht begon te worden merkte ik pas hoe pertotaal mijn beeld wel was.
en tegen een uur of 10 smorgens viel ik bijna flauw van de hitte.
het was nie warm, het was niet heet, maar het was snikheet.
nuja ik heb genoeg foto's en meer als genoeg beeldmateriaal van het moment ik het op mijn pc heb staan zal ik het eens on-line zwieren.