Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRhakti Deï

Rhakti Deï

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onee wat een enge boom zeg :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
rhakti dei was VET JAAP
en jah jiho volgende keer zullen we u eens een geven van 20 mg ofzow.
eens zien of ge het dan nie jaap vind. :P :P :P :P
heb allesind getript voor mijn leven :mrgreen:
maarja had dan ook wel eerst rond 11.30 een capsul van 22 a 23 mg gepakt.
en rond 3 a 3.30u nog een bijgepakt van 11 a 12 mg.
en daar nog een beetje vloei bij en wat speed, en wat krijgen we dan?
TOTALE scheefheid. :P :P :P :P
vond wel dat de muziek wat harder mocht staan, en dat er wat meer blacklights mochten hangen want ik zag echt gene steek snacht's.
ik ben er zoveel keer bijna op mijn bakkes gegaan.
maar wat ik dus wel merk, overdag zijn de visuele effecten echt een pak sterker.
toen het licht begon te worden merkte ik pas hoe pertotaal mijn beeld wel was.
en tegen een uur of 10 smorgens viel ik bijna flauw van de hitte.
het was nie warm, het was niet heet, maar het was snikheet.
nuja ik heb genoeg foto's en meer als genoeg beeldmateriaal van het moment ik het op mijn pc heb staan zal ik het eens on-line zwieren.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier zijn alvast wat foto's
hier begint de 2c-i goe op te komen :tongueout:

mijn niet drugsgebruikende vrienden


de boom die er behoorlijk eng uitzag :wink:

liza @ KO zijn :wink:


geen commentaar :openmouth:

nog altijd goe aan het trippen


hier ligt ze nog maar eens :wink:

nog zo ne 2c-i gjannert :stoned:
allemaal tripkoppen facinerend naar een scherm aan het kijken, da was echt grappig
:mrgreen:



voor de springers onder ons :smoke:

wat deden we het weer gjan :sunglasses:



filmpjes moet ik nog op mijn pc zetten.
daar zie je pas de echt de algemene scheefheid van een goafuif. :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe ziet d'r gezellig uit.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Hehe ziet d'r gezellig uit.
Klik om te vergroten...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
boooo geen fotos van mij :angry: :grin: :grin:
leuke fotos, mooie herrineringen, en idd, volgende keer pak ik wat meer 2c-i :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."