#1
Ik zie net dat het in mei pas is. Misschien kom ik dan toch ![:)]()
Qocaïne zei:geweldig feest... maar belgië![]()

Saivy zei:Qocaïne zei:geweldig feest... maar belgië![]()
Niet zeiken eh :P België is leuk.![]()
Saivy zei:Qocaïne zei:geweldig feest... maar belgië![]()
Niet zeiken eh :P België is leuk.![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."