Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBassleader 16 mei 2007

Bassleader 16 mei 2007

69 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
haha wie heeft je da wijsgemaakt.. er zijn mss 10 drugshonden over heel belgie
Klik om te vergroten...
elke hond is er1 teveel als je iets bijhebt...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
El Retro zei:
Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe :sunglasses: .
Klik om te vergroten...
ik ga ook nuchter blijven.
epeleptie gevaar en moet rijden dus
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb mijn kaarten gehaald
dus schranzz is zeker op bassleader aan't schranzen :wave: :P :openmouth:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Free entrance represent!

=)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psykaholik zei:
heb mijn kaarten gehaald
dus schranzz is zeker op bassleader aan't schranzen :wave: :P :openmouth:
Klik om te vergroten...

w00tw00t. Mss eens meeten ginder in die Schranz-halle :sunglasses: . Gaat Frisko ook?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Psykaholik zei:
heb mijn kaarten gehaald
dus schranzz is zeker op bassleader aan't schranzen :wave: :P :openmouth:
Klik om te vergroten...

w00tw00t. Mss eens meeten ginder in die Schranz-halle :sunglasses: . Gaat Frisko ook?
Klik om te vergroten...
nee die gaat niet mee, en meeten mij best :wave:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik werk daar achter de kassa
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Whaha dan zal je mij misschien zien. Want ik moet mijn kaarten aan de kassa gaan halen, omdat er geen tijd meer was om ze op te sturen. Ik had mijn kaart 2 maanden geleden al, maar ben die kwijtgespeelt :rolleyes:. Heb een nieuwe besteld, word dus voor 75 euro naar Bassleader :confused:.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
Whaha dan zal je mij misschien zien. Want ik moet mijn kaarten aan de kassa gaan halen, omdat er geen tijd meer was om ze op te sturen. Ik had mijn kaart 2 maanden geleden al, maar ben die kwijtgespeelt :rolleyes:. Heb een nieuwe besteld, word dus voor 75 euro naar Bassleader :confused:.
Klik om te vergroten...

dat is wel echt extreem kut :(
ik weet niet hoe dat het daar gaat enz mss kan ik je gratis binnen laten ofzo.
Moet ik natuurlijk wel weten wie je bent haha
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kaarten zijn al betaald hoor, maar bedankt voor de aanbieding :).
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#11
graag gedaan
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#12
moesten er nu drugshonden zijn hoe kun je het dan fixe om tog iets binnen te krijgen?

trucjes bedoel ik dan :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gerangschikt qua moeilijkheidsgraad :

- Op voorhand pakken
- inpakken in verschillende lagen zilverpapier met daartussen peper
- anaal
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
héy, héy allemaal buiten afspreken ofzo :tongueout: dan gezellig samen binne gaan :tongueout: ? niet ? denk dat toch idreen voor de schranz room gaat :tongueout: ( ik dan toch, behalve vor 2 live sets van binum & furax, en dan nog endymion)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psykaholik zei:
El Retro zei:
Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe :sunglasses: .
Klik om te vergroten...
ik ga ook nuchter blijven.
epeleptie gevaar en moet rijden dus
Klik om te vergroten...

ik ook nuchter, heb het iemand belooft :hearteyes: :flushed:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
bassleader was echt wel retevet :stoned: :stoned: :stoned:
aangekomen rond 11.30 ofzo en in het begin vreesde ik ervoor dat het echt kut ging worden.
maar na ff daar te zijn en wa rondgewandeld te hebben begon het stillekes aan interesanter te worden.
heb bijna ganse tijd in de schranzz zaal gestaan
marco remus, frank kvitta, sven wittekind waren echt wel retevet :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
heb ganse avond gelijk ne gek staan springen en dat voor nuchter te zijn.
moet wel zeggen ik ben echt kapot nu, overal pijn en dringend mijn bed nodig waar ik dus nu ga inkruipen :wave: :wave: :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!
Klik om te vergroten...
schranzz rules :wave: :wave:
er was wel echt overdreven kwijt volk daar dat was echt niet meer normaal
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
El Retro zei:
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
Klik om te vergroten...
redelijk kort bij de toog de ganse tijd.
maar heb het ook niet echt over de schranzz zaal.
maar die hardcore en jump en hardstyle en weet ik veen wat daar allemaal was. OMFG
ik ben al naar heel veel feesten geweest maar echt gelijk dit had ik het toch nog niet meegemaakt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."