Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBassleader 16 mei 2007

Bassleader 16 mei 2007

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psykaholik zei:
El Retro zei:
Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe :sunglasses: .
Klik om te vergroten...
ik ga ook nuchter blijven.
epeleptie gevaar en moet rijden dus
Klik om te vergroten...

ik ook nuchter, heb het iemand belooft :hearteyes: :flushed:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
bassleader was echt wel retevet :stoned: :stoned: :stoned:
aangekomen rond 11.30 ofzo en in het begin vreesde ik ervoor dat het echt kut ging worden.
maar na ff daar te zijn en wa rondgewandeld te hebben begon het stillekes aan interesanter te worden.
heb bijna ganse tijd in de schranzz zaal gestaan
marco remus, frank kvitta, sven wittekind waren echt wel retevet :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
heb ganse avond gelijk ne gek staan springen en dat voor nuchter te zijn.
moet wel zeggen ik ben echt kapot nu, overal pijn en dringend mijn bed nodig waar ik dus nu ga inkruipen :wave: :wave: :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!
Klik om te vergroten...
schranzz rules :wave: :wave:
er was wel echt overdreven kwijt volk daar dat was echt niet meer normaal
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
El Retro zei:
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
Klik om te vergroten...
redelijk kort bij de toog de ganse tijd.
maar heb het ook niet echt over de schranzz zaal.
maar die hardcore en jump en hardstyle en weet ik veen wat daar allemaal was. OMFG
ik ben al naar heel veel feesten geweest maar echt gelijk dit had ik het toch nog niet meegemaakt
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vond het helemaal rechtn deure wi !
zeker schranz zaal, miss djax, marco, sven w, frank kvitta,...
zijn dan doorgegaan rond 5u30 om de trein van 6u07 te halen, hebben dan nog gestop in lagoa, en twas er nix vergeleken met bassleader, schranzzaal was gwn SUPREME !
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
super feestje, tekroom en optical waren echt knalle geblazen.
alles uit men lijf gestampt(voel het nog zwaar)

Q-ic en ghost meegemaakt in industrial en schranz room en wat een BASS man. geniaal gewoon :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
De bass stond hard he in die schranz. Ik hoor hem nog constant.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
De bass stond hard he in die schranz. Ik hoor hem nog constant.
Klik om te vergroten...

ja toen ik van XPO naar het station wou gaan hoorde ik overal nog die bass, twas precies of heel Gent was op Schranz aant gaan ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."