#1
Ja weet ik
Maar was een reactie op dat zommes zei dat hij van dub hield![:tongueout:]()
Maar was een reactie op dat zommes zei dat hij van dub hield
Glorf zei:Xylofoon heet dat dwaze ding van Pablo. En ik luister de laatste tijd steeds meer naar dub ouwe school. Prince Jazzbo en Tappie Zukkie zijn relaxed en natuurlijk The Upsetter.
Vet vaag joh dub. Jammah Tammah heeft ook goede dub nummers zoals Where;s the sun en slowbone dub. Jaaaaa!
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."