Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSka/Rocksteady

Ska/Rocksteady

47 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja weet ik :)
Maar was een reactie op dat zommes zei dat hij van dub hield :tongueout:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Horace Andy Rules!!! en doet nog steeds zijn ding met verve.... Horace is al vanaf de 1e Massive Attack album deel van het genootschap, op (bijna) ieder live optreden van ze is hij erbij, en zowel op Blue Lines, Mezzanine en Protection doet hij mee. In zijn eigen werk is ook veel erg mooi materiaal te vinden. Veel op massive gedane teksten komen uit zijn eigen reggae roots stal.
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xylofoon heet dat dwaze ding van Pablo. En ik luister de laatste tijd steeds meer naar dub ouwe school. Prince Jazzbo en Tappie Zukkie zijn relaxed en natuurlijk The Upsetter.

Vet vaag joh dub. Jammah Tammah heeft ook goede dub nummers zoals Where;s the sun en slowbone dub. Jaaaaa!
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#4
Glorf zei:
Xylofoon heet dat dwaze ding van Pablo. En ik luister de laatste tijd steeds meer naar dub ouwe school. Prince Jazzbo en Tappie Zukkie zijn relaxed en natuurlijk The Upsetter.

Vet vaag joh dub. Jammah Tammah heeft ook goede dub nummers zoals Where;s the sun en slowbone dub. Jaaaaa!
Klik om te vergroten...

Xylofoon is volgens mij een slaginstrumentje, maar kan zijn dat ik ernaast zit... Zag Pablo een tiental jaar geleden op reggae geel live, was geweldig (of kwam het door de wiet :mrgreen: )
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#5
haa! ja klopt tis een melodica, ik haal die meuk door elkaar...
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toots & the Maytals, das pas fijne rocksteady! Easy skankin!
o
oxygenLid
01-01-2024, 00:00
#7
he leuk :)

ik hou zelf het meest van leftover crack, choking victim, operation ivy.
En rancid en bob marley als die meetellen.. Misschien dat iemand het nummer into action van Tim Armstrong kent? Of dub van leftover crack?
:P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Matisyahu is live anders helemaal niet zo goed. Zwaar teleurstellend zelfs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."