#1
Ja 


Serenity zei:Is 't maar 15 euro of lees ik dat verkeerd?![]()
Weednator zei:Serenity zei:Is 't maar 15 euro of lees ik dat verkeerd?![]()
Zeer juist![]()
morgen m'n ticket halen![]()
El Retro zei:Ik ga jaen ook camping. Jij ook Weednator?
El Retro zei:Whaha meent ge da, zaalig? Wist ik niets van, maar goed, ga maar mee flashen daar
.
Armani7 zei:ik hoop dat het geweldig wordga wel geen drugs gebruiken gezien ik backstage zit :P
Weednator zei:Armani7 zei:ik hoop dat het geweldig wordga wel geen drugs gebruiken gezien ik backstage zit :P
Zorg dan maar eens voor een handtekening van Dave Lambert![]()

SperSIZEboon zei:waar hebben jullie het in vredesnaam over![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."